1Elle2 skrev 2017-08-05 23:46:04 följande:
Hej!
Tack! Det gick helt okej.. 14 ägg fick dom ut, nu hoppas vi att dom vill bli befruktade också!
Men det gjorde ont, men det gick med all medicin man fick, blev helt utslagen dock.. fruktansvärt yr och trött. Läkaren och sköterskan var jättebra, kände mig helt trygg i allt. Och det gick ganska fort ändå.
Efter däremot har jag haft himla ont, ok om jag bara vilar liggande. Ont av att gå och sitta och röra mig. Inte svullen ont som innan utan nu som blåmärken, fast inuti och känns som vätska som retar överallt.
och imorn börjar jag med dom där vaginaltabletterna, nån som har tagit dom och vet hur man mår?
Stod att vanligaste biverkan var livmoderkramper och jag fattar inte hur jag ska orka att fortsätta ha ont i flera veckor till!
Jag har tagit vaginaltabletterna och jag mådde inte alls dåligt av dom. Mensvärksliknande har jag känt av då och då men inte alls farligt, och det kan lika gärna bero på annat... däremot fick jag bruna flytningar men det försvann när jag trappade ner från 3 tabletter om dagen till 2.