• Hoppfullhet

IVF start sommar 2017

Milli07 skrev 2017-09-24 15:54:38 följande:

Tusen tack! Känner mig lite lugnare idag då strecket är tydligare och CB digital slog över till 2-3 veckor. Har TD imorgon så ska ringa kliniken för ett UL om några veckor :)

Hoppas innerligt att det går vägen för oss alla här inne! Ni är enorma kämpar allihop <3

Sedärja!! Grattis :)
  • Hoppfullhet
    Mm79 skrev 2017-09-25 12:52:31 följande:

Grattis tjejer! Jag är också nu gravid i v.6 men vågar inte hoppas för mycket, samtidigt som är livrädd att sluta med progesteronet för risken att få en blödning.

Senua skrev 2017-09-25 07:43:06 följande:

Och det blev ett plus!! Fast kan inte förmå mig att tro på det. Ska testa igen imorn.

Stort grattis till er tjejer :)
  • Hoppfullhet
    ijo skrev 2017-09-06 10:42:53 följande:

Grattis! <3 Förstår känslan av att vara försiktigt glad!

Hoppas att allt gick bra för dig på VULet i veckan.

Själv e jag asnervös inför måndag :S man har verkligen en ängel på ena axeln o en djävul på andra...
  • Hoppfullhet
    Milli07 skrev 2017-10-01 10:15:29 följande:

Håller tummarna jättehårt för er imorgon! Förstår din skräckblandade förtjusning. Vi har inte VUL förrän den 17/10 och jag är livrädd redan nu. Gravtesten är positiva till max och jag mår okej. Men har varit med om MA tidigare med mer eller mindre tomma fostersäckar när vi väl gjort VUL så vågar inte vara glad över denna graviditet. Längtar till och hoppas på att jag snart kan känna en genuin glädje och våga tro på att detta kan gå vägen. Att inte vänta på ett missfall, utan ett barn <3

Hoppas er oro stillas imorgon och att ni kan känna hopp och glädje därefter. Kram!

Tack så mkt. Bara ha is i magen o vänta, imorgon vet vi <3
  • Hoppfullhet
    ijo skrev 2017-10-01 11:05:09 följande:

Det gick bra :) Vi fick se en liten krabat med tickande hjärta som rörde på sig & var i rätt storlek <3 Trodde att oron skulle släppa lite efter VUL men det har det inte gjort :/ Vågar fortfarande inte riktigt tro på det. Nu vill jag bara att veckorna går lite fortare. Hoppas det går bra för dig imorgon! Håller tummarna!

Åh va härligt att höra <3 njae, känner igen de där, tyvärr. Men har man sett ett hjärta slå vid denna tid är chanserna jättestora att resten av tiden går vägen, men de e de där me ängeln o djävulen. Med min dotter släppte oron i den sekund hon låg ute på min mage, allt bara var puts borta. Helst sjukt, helt plötsligt hade man en annan kontroll. Hade hoppats jag skulle va lugnare denna gång men inte än tyvärr..

tack :)
  • Hoppfullhet
    Milli07 skrev 2017-10-02 21:16:27 följande:

Åååååh så underbart att läsa! Stort stort stort grattis <3

Senua skrev 2017-10-02 21:56:12 följande:

Grattis!! :D Vad roligt att höra!!

Tack <3
  • Hoppfullhet
    Västerås skrev 2017-10-04 09:50:33 följande:

Är det någon som vet när en blastocyst fäster om den gör det? Skall få tillbaka en på lördag.

3-5 dagar efter återförande enligt fertilitetsguiden. Osäker om de kan skilja från person till person.
Svar på tråden IVF start sommar 2017