IVF start sommar 2017
Äggplock för mig idag med super nervös
Äggplock för mig idag med super nervös
Det är okej att vara neggo. Med gott samvete. Fan, inget av det vi går igenom upplevs normalt, varken psykiskt eller fysiskt. Och ingen annan förstår utöver andra IVF systrar. Nu kan kah förstå att din situation dessutom känns mer frustrerande när du har gått på nässprayen. Men hur funkar det då, för jag som inte vet, får man helt enkelt bara vänta till testdag. Det får vi ju alla göra oavsett men, finns det andra riktlinjer tänker jag?
Alltså Lutinus spyr jag på. Idag på jobbet, hos kund fick jag springa till toaletten för ett tag trodde jag att jag hade kissat på mig. Det bara rann. (Ursäkta för detaljerna) men väl på toa när jag skulle byta trosskydd så fortsatte det droppade från mig :( HEMSK är den. Men man får försöka härda!!
Dehär med mensen e skitsvårt.. har sprayat med plus sprutor 2 mån innan dess som funkar på samma sätt. Varför fick ni köra långa protokollet?
Känner igen dom där negativa tankarna! Jag har dom fortfarande även fast jag fått plus på stickan. För mig är det så overklig känsla att jag skulle kunna bli gravid så jag vågar inte ens tro på det än. Man vågar liksom inte hoppas för mycket och falla för djupt..
Har du testat något mer eller ska du hålla dig till TD?
Känner såå med er. Det är tortyr för kroppen detta, men ge inte upp <3
Fina du, jag hoppas så att det ändras! Men jag är inte mer hopp full än du, om mig själv. Jag har absolut inga symptom som tyder på att detta försöket skulle ha lyckats. Är varken illamående eller öm i tuttarna. Hela jag var ju svullen som en ballong efter insättningen men är nu helt återställd. Kissar inte mer än innan, ingen "växtvärk" i livmodern, tomma tuttar och inga behov What so ever att vilja ta en spontan nap mitt under dagen.
Har fortfarande inte testat men fasar för TD när man får svart på vitt med negativt test :( fan också. Hur repar man sig efter detta???
Stor kram till dig <3
Åh :( Känner verkligen ned dig! Man är så förbenat trött och ledsen på att se det där blanka testet. Styrkekram <3
Så ledsen :( Bryta ihop är naturligt att göra! Sedan får man försöka samla kraft och orka igen. Men först måste man få gråta ut lite tårar <3
Lider med er. Måste vara fruktansvärt att vänta å vänta på TD.. å få minus. Hoppas på plus för er. Det kan ju visa minus innan td å sen bli plus :)
Själv håller jag på å testar med äl tester för att få nåt hum om när jag ska få mens å se om jag kan börja med sprutor denna månaden (min kille reser bort så allt måste klaffa) min mens har alltid varit regelbunden men förra gången var den 5 dagar sen så får se när den dyker upp...
Ja. Jag är försiktigt glad och det blev ett +
Jag förstår inte heller! Detta är så psykiskt dränerande samtidigt som jag förstår att ett försök är ju ingenting jämfört med många andra ivf:are.
Min man försöker få mig att hålla ut till söndag och inte testa innan. Jag vill bara veta att det är negativt så att jag kan börja sörja ordentligt :(
Min mens är beräknad idag så jag vågar knappt gå på toaletten....
Då antar jag att mitt första försök kan räknas som att vara över nu. Jag började blöda i morse, sparsamt men precis som när jag får min mens. Blöder nu ordentligt så det är väl över nu.
Ville så gärna och det gör så ont att ha misslyckats.
Lycka till alla ruvare och ni som plussat <3