IVF start sommar 2017
Skönt att det några som kör långa protokollet. Men hur är det nu, jag ska då alla papper hemskickade med proceduren osv, men börjar man med nässprayen ca 14 dagar efter mens?
Känns som att den eviga väntan kommer upplevas än mer olidlig med långa protokollet.
Tack för peppningen. Jag blev väl bara helt paff imorse när jag ringde för att kolla med den nya ordinationen. Jag trodde inte det långa protokollet skulle vara ett alternativ för oss, men jag läste på en del. Och med tanke på mina futtiga 7 ägg och som dessutom inte var av bästa kvalitet så är jag väl tacksam att de ändå bytte till det långa nu.
Men du sprayar alltså 2ggr / dag. Sköterskan i liten sa 3gge/dag till mig eller så hörde jag nog fel för jag var så upprörd just då. Skönt o höra att du mådde bra. Får hoppas att även jag svarar lika bra till den. Men sån tid allt ska ta. Med långa protokollet är vi då planerade för äggplock i mitten av november.
Jag fick, trots långt protokoll, endast 2 ägg... ett blev befruktat och det fick vi tillbaka. Tyvärr funkade det inte så nu kör vi försök nr 2.
Man får nånstans lita på att dom vet vad dom gör...