IVF start sommar 2017
Åh spännande! Vi tänkte göra FET i oktober :) berätta gärna hur det går! Var går ni?
Åh spännande! Vi tänkte göra FET i oktober :) berätta gärna hur det går! Var går ni?
Spännande! Lycka till!
Hur fungerar det när man får från frysen. Är det bara ägglossning man går på? Tar man prover? Tar man några mediciner?
Jag fick ju överstimuleringssyndrom och fick inte göra färsk återföring utan får göra från frysen om typ 2mån. Lång väntan.
Nu är jag ruvare <3 Blastocysten såg fin ut och höll på att kläckas. Dom behövde bara tina en :) Hoppas så mycket men har svårt ändå på något sätt att tänka att det skulle lyckas. Men ska försöka hålla mig positiv :)
När vi var på vårt första besök på kliniken förra veckan berättade sköterskan att överlever ett befruktat ägg upptining är det 90% chans för graviditet. Låter lite otroligt, men hoppas det är sant! Lycka till :)
Håller tummarna så hårt jag kan! När ska du göra gravtest?
Åh stort lycka till!!
Åh vad roligt! Hoppas att allt går bra nu :)
Åh lycka till! Hoppas att det går vägen :)
Jag plussade med min blasto som vad 5 dagar, på ruvardag 5 sist med digitalt clear blue :) såg antydan till streck redan dag 4 på en teststicka men vågade inte lita på den så tog digitalt dagen efter. Så nog kan man se plus innan allt! Tror dom sätter så sent för att man ska va 110 procent säker och gått över bim med ca en vecka (om man har regelbunden cykel på ca 28-30 dagar vill säga).. lycka till!! :) :)
Okej va roligt! Hoppas verkligen för din skull. Visst är det läskigt på nått konsrigt vis att va ruvare? Man vet att den är där den ska och allt, men ändå inte veta hur nått står till. Det är en riktig bergochdalbana att ruva! :)
De går bra för mig, mensen kom tidigare än jag trodde och är på dag 4 idag. Dag 10 ska jag börja ta äl test och sen blir de förhoppningsvis insättning om ca 2,5 veckor om allt går som de ska fram tills dess:)
Hur många hade du i frysen?
Sovit okej inatt.. men är nervös inför UL idag! ????
Nu är jag klar med sprutor och nässpray! Tog ovitrelle nu kl 21 och nu är det bara vänta på äggplock på tisdag... nervöst!
Är det fler än jag som är jääääkligt nervös inför äghplocket? Hade egentligen velat bli nersövd men det gör man inte här hemma i Sverige. I USA vet jag att de använder narkos. Usch. Sån ångest inför den dagen.
Här kommer en liten uppdatering:
Hade äggplock i fredags, punkterade 8 äggblåsor och av dessa blev det 6 ägg. Äggplocket gick hyfsat, hade ont, men bra mediciner hjälpte till.
Är tänkt att vi ska tillbaka i em för att få tillbaka, förutsatt att det finns ngt att sätta tillbaka. Om inte ska de ringa nu under fm.
Nervös deluxe :S