IVF start sommar 2017
Hatar väntan detta är mitt andra försök misslyckade med första och ska ta gravtest den 20/9 känns som en evighet tills dess!
Hatar väntan detta är mitt andra försök misslyckade med första och ska ta gravtest den 20/9 känns som en evighet tills dess!
VÄNTAR:
*ivfbebis (start nästa mens 2:a försöket)
- SPRAYAR:
*Hanna8911
- SPRUTAR:
- Väntar på ÄP/ET/FET:
* kattnos väntar på FET i okt (första försöket)
* 1Elle2 väntar på FET (första försöket)
*Heyorange FET i okt/nov
*Milli07 väntar på ET (första försöket)
- RUVAR:
* Senua testdag 23/9 (första försöket)
* hoppfullhet TD 6/9 (4:e icsi, 1:a syskonförsök)
*Znickers testdag 11/9 (första försöket)
* FruPäron TD 10/9 (första försöket)
* Mjbo TD 16/9 (Fet nr1 i ostimulerad cykel)
*Mm79, TD 19/9 (första försöket)
*rebeccamz 20/9 (andra försöket)
- GRAVID:
* ijo (2:a återföring) väntar på VUL 28/9
Hej alla! Usch e så trött på att vänta har TD på onsdag känns som en evighet och allt tolkar jag till gravid blir galen, är andra försöket så vet ju av alla biverkningar att de inte betyder något. blir så jäkla trött psykiskt!
Det är hemskt! Jag är dock mer åt andra hållet, dvs tolkar allt jag känner som att mensen är på väg... vågar knappt gå på toa längre :(
Du är inte frestad att testa tidigare? Jag har td om en vecka, och vet inte om jag kommer att kunna låta bli (om nu inte mensen kommer innan dess vill säga)
Det är hemskt! Jag är dock mer åt andra hållet, dvs tolkar allt jag känner som att mensen är på väg... vågar knappt gå på toa längre :(
Du är inte frestad att testa tidigare? Jag har td om en vecka, och vet inte om jag kommer att kunna låta bli (om nu inte mensen kommer innan dess vill säga)
Väntan är verkligen orolig. Tror mina tankar upptas till 70% av hela ivfgrejen hur mycket jag än försöker tänka på annat samt sysselsätta mig. Känns som ren tortyr! Tror inte heller att jag kommer klara av att vänta till TD :(
Om en vecka ungefär 25/9. Känns som en evighet dit! När har du TD?
Hur länge finns ovitrelle kvar i kroppen?
På FASS står upp till 10 dagar.
På FASS står upp till 10 dagar.
Har haft symptom sen i lördags så är inte omöjligt. Men ikväll har jag istället börjat få mensvärk i ryggen precis som innan mens så blir ändå osäker. Jag får vänta otåligt några dagar och se om det blir starkare eller försvinner!
Hade TD idag det var negativt mår så jäkla dålig trodde verkligen vi lyckats denna gången eftersom jag inte fått min mens! ????
Åh så trist! Hoppas bara du är låghormonare och trots allt får ett plus <3
Åh så trist! Hoppas bara du är låghormonare och trots allt får ett plus <3
Det vet jag tyvärr inte, men det finns ju de som plussar först flera dagar efter BIM, då kan man säkert testa positivt även efter TD. Vilken ruvardag är du på? Hoppas in i det sista för er <3
Hade TD i onsdags tyvärr negativt