IVF start sommar 2017
Lite depp här från min sida idag:
Min kropp har inte återhämtat sig från äggplocket ännu. Jag har inte ont men jag är trött och fortfarande lite uppsvälld. Har koll på min vikt och den har gått nedåt stadigt så jag oroar mig inte av den anledningen. Men jag tycker att jag blir andfått lättare än vanligt, känns inte som läge för en löprunda precis och det är jag ju van vid så det känns kasst. Vill känna mig stark och pigg igen. Och sen flytt och massa på jobbet upp på det. Så jag tog beslutet att sjukskriva mig resten av veckan för att inte krascha totalt. Och plikttrogen som jag är känns det också jobbigt. Men ibland måste man fokusera på sig själv och sin egen hälsa. Och det behöver jag nu.
Bra att du sjukskrev dig! Man måste ta hand om sig, så klart du är trött, din kropp att ju en massa cystor/äggblåsor att ta hand om. Ta det lugnt och vila nu. Jobbigt med flytt mitt i allt, men bra med saker som får tiden att gå ändå.
Kannske inte träna närmsta tiden när äggstockarna varit så stora. :)
Jag väntar på att kroppen ska hitta tillbaka till sig själv, har fortfarande inte fått nån ägglossning, trots att det var 3,5 v sen blödningen var.