IVF start sommar 2017
Tack!! Hoppas det blir starkare för varje dag bara...
Tack!! Hoppas det blir starkare för varje dag bara...
Tack! Men imorse fanns inget streck, inte som jag kunde se iallafall :( Så får nog vänta med att glädjas...
Det e väl dags för test idag? :)
GRATTIS! Gud vad roligt :) Hoppas allt går vägen <3
Tycker det är så kul när ni får plus! Oftast är min reaktion när vänner/bekanta berättar att de e gravida så blir jag småirriterad eller ja jag ska inte ljuga, förbannad ibland (men såklart glad för deras skull) När är det min tur?? Men blir så glad när ivf:are plussar! Hurra! Jag hoppas det blir en riktig plus tråd :)
Vad roligt :) jättegrattis!!
Jippi!! Stort grattis, förstår precis vad du menar. Sist grät jag av lycka över mitt plus o va glad... i en dag... sen oron fram till VUL, grät av lycka när lilla hjärtat slog o blev glad, nån dag sen börja oron igen. Tror de e svårt att helt ut tro på det innan man har bebisen i sin famn. Även om man givetvis njuter emellanåt oxå, blir mkt lättare när man börjar känna bebisen. En fantastisk bekräftelse.
Stort lycka till framöver nu, i maj nästa år har du en bebis i din famn :)
Men GRATTIS!!! Så glad man blir för en annan IVF-syster!! Hoppas allt flyter på ordentligt nu. Har du ringt kliniken än? :)
Har fått tillbaka ett 8-cellig embryo idag (3 dagars), så nu ska det ruvas här :)
Av 11 ägg så blev det 1 insatt och 1 i frysen hittills, samt fortsätter dem odla på 4 till (vad jag förstod)
Känns bra att få veta att man slipper gå igenom ÄP helvetet igen nästa gång (fast visst finns det en strimla en hopp att det inte blir någon nästa gång)
Får uppdatera listan nu då, testdag 19/9
Jag mår sådär. Pendlar upp och ner. Jag har ju inget datum för BIM så det är svårt för mig att ha koll då jag blev nedreglerad med nässpray och har inte haft mens sen juni/juli.
Jag vågar inte hoppas även om jag vill. Så jäkla trött på lutinus också. Kladdigt, läcker igenom kläder ibland trots trosskydd osv. Och börjar bli irriterad i underlivet av att gå med trosskydd hela tiden också.
Haha åh bara massa neggo nu! :-/
Grattis!!!! Vad roligt!
Blir annars bara ledsen och mår dåligt när andra blir gravida, men inte med ivfare. Så glad för dig, ger oss andra hopp. Jag ska också göra FET i naturlig cykel med 5d blastocyst. Ska bara vänta på att kroppen hittar tillbaka till sin cykel igen :)
VÄNTAR:
*Hanna8911 väntar på spraystart 8/9 (Suprecur)
- SPRAYAR:
- SPRUTAR:
*Mm79 (första försöket)
- Väntar på ÄP/ET/FET:
* kattnos (första försöket)
* 1Elle2 väntar på FET (första försöket)
* Senua väntar på ET (första försöket)
*Heyorange FET i okt/nov
*Milli07 väntar på ÄP (första försöket)
- RUVAR:
* ivfbebis testdag 9/9 (första försöket)
* hoppfullhet TD 6/9 (4:e icsi, 1:a syskonförsök)
*Znickers testdag 11/9 (första försöket)
* FruPäron TD 10/9 (första försöket)
- GRAVID:
* ijo (2:a återföring) väntar på VUL 28/9
Dum som jag var så testade jag imorse och det va helt blankt. Så negativt det kan vara! Håller på att bryta ihop men ja. Inte så mycket att göra...
Ja. Jag är försiktigt glad och det blev ett +
Det var 12 dagar sedan jag tog Ovitrelle och testade positivt idag, dock väldigt svagt. Vet inte om det är sprutan som spökar ännu, men tror det. Vågar inte hoppas eller tro något annat.
Hoppas att allt gick bra för dig på VULet i veckan.
Själv e jag asnervös inför måndag :S man har verkligen en ängel på ena axeln o en djävul på andra...