Bf mars 2018 följas åt?
Lite så känner jag med.... även om det inte behöver betyda något
Har dina symtom också försvunnit? :( vilken vecka är du i?
Lite så känner jag med.... även om det inte behöver betyda något
Åh nej :( :( Vaknade nu för 10 minuter sen av att det kändes vått i trosorna. När jag känner är det blod! Rusar till toaletten och ser värsta blodbadet. Blodet droppar i toaletten och på golvet när jag tar av trosorna :( Är övertygad om att jag fått missfall och ringer 1177. De säger att det kan vara normalt eftersom jag inte har ont... Men jag ska avvakta. Herregud. Vadå avvakta! Vad händer? :(
Ja just nu har jag inte ett enda mer än brösten är kvar i den större storleken, men de ömmar inte, mår inte illa, kan dricka kaffe igen. Känner mig inte alls gravid längre. Är i v 8+5 Förra gången jag var gravid så började jag blöda som idag... slutade med missfall.
Vilken v är du i?
japp det är jag väldigt glad för =) <3
svarar sent på detta hehehe. men tror inte jag svarade tidigare. jag är rätt övertygad om att jag inte inbillar mig nu. mår påtagligt illa i vågor. usch vad det är jobbigt, även om jag önskat mig det :/ härda ut några veckor till nu, försöker vara glad att jag känner av symptom och hoppas på det tyder på att allt är normalt.
Tack <3 Jag ska ringa gyn sen, men de öppnar inte förrän kl 9... Detta var inga klumpar, bara droppar av rent blod. Ssk jag pratade med sa att det kan vara mens, och att man kan ha det när man är gravid. Men jag väntar inte mens nu :( Men skönt att läsa att det kanske vara något annat också. Hoppas för allt i världen att det inte är något farligt :(
Jag åkte till akuten och fick komma till gyn. De tog prover och gjorde vul. Sen kom domen.
Jag är gravid, de såg ett litet hjärta picka i storlek som v 5+3 <3 (så jag är kortare gången än jag trodde). Underbart!! Vilken lättnad! MEN bredvid hinnsäcken såg de något annat, något som de inte vet vad det är... Men det är från den saken blodet kom. Efter det beskedet tog de fler prover och så ska jag på återbesök om en vecka. Då gör de nytt vul och ska se om de kan komma fram till vad det konstiga är för något.
Visst borde man kunna boka VUL hos vilken gyn som helst?
Precis på toaletten och det kom en vattnig blodig flytning :( känns inte alls lovande. Har aldrig blött under mina tre andra graviditeter.. får se vad vul säger imorgon.
Jag vet inte. Åh jag försöker njuta men det är illa nu. Mår så fruktansvärt dåligt. Är ingen lek. Och när jag kan inte säga jag njuter. Jag mår så pissdåligt. Försöker tänka dock att det är bra och går över men det är tungt :(
Jag vet många vänner som aldrig mått illa mEn som har fått fullt friska barn. Gått bra hela vägen så att du ej är symptom behöver inte betyda nått. Kram. Hade vart skönt va den som slipper symptom och den som det går bra för ;)