• goaround

BF Vinter/vår 2018 i Uppsala

Hej, jag bor i Uppsala och har precis plussat och är så glad! Undrar om det är fler i Uppsala som ska ha barn i början av 2018?

Jag har BF 28feb/1mars, ska ringa mödravården imorgon och boka inskrivningssamtal.

Om vi blir ett gäng så kanske vi i vår/sommar kan ses med våra bebisar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-18 10:02
    OBS!!
    En hemlig facebookgrupp finns för oss som har BF i början av 2018 i UPPSALA.

Gör såhär för att bli medlem:
    Skriv ett meddelande till mig här på familjeliv genom att trycka på mitt namn och sen "nytt meddelande"
    Skriv vad du heter på facebook och hur din profilbild ser ut Så lägger jag till dig i hemliga gruppen för vi som har BF i början av 2018 i UPPSALA

• Svar på tråden BF Vinter/vår 2018 i Uppsala
  • goaround

Okej ,tidigt än då. Hoppas att det blir ett plus :)

Hur gamla är dina barn?

• goaround
    alade skrev 2017-06-29 19:22:03 följande:

Om allt går väl får vi vårt första barn i februari. Bor i Uppsala med min sambo och två katter.

Åh vad spännande! Klart det kommer gå bra.

Februari är en bra månad
  • goaround

Vad kul att fler hittat hit :)

Jag är i v 7 Nu, bara trött och svullen som symtom, har också en 3 åring hemma :)

Jag skrev ett inlägg igår kväll men det skickades aldrig,

Ni som har BF i mars 2018 eller där runt i kring har jag gjort en Hemlig facebook grupp som ni kan bli medlem i om ni vill :)

Eller finns det intresse att göra en grupp för "vårbebisat i Uppsala 29018" ? :)

Kan bli lättare sen att hålla kontakten så :)

GRATTIS alla igen! Så spännande

• goaround
    MiieRO skrev 2017-07-16 08:58:49 följande:

Det tycker jag.. jag e gärna med i en sån grupp..

Millagrstrom skrev 2017-07-16 21:58:12 följande:
    Är gärna med jag oxå i en fb grupp :)
    Millagrstrom skrev 2017-07-16 21:58:12 följande:
    Är gärna med jag oxå i en fb grupp :)
    swiker skrev 2017-07-17 09:20:51 följande:
    Jag skulle gärna se en grop för oss i Uppsala, skulle det vara möjligt för mig med bf vinter-februari att få vara med isåfall? :) så vitt jag vet så finns ingen alls för oss i Uppsala än.
    Vad roligt!! Nu har jag gjort en hemlig grupp för oss med BF vinter/vår  i uppsala 2018.
    Skriv ett meddelande till mig på familjeliv, där ni skriver vad ni heter på facebook och hur er profilbild ser ut så lägger jag till er. !!

• goaround
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-08-12 10:24:44 följande:

v.10+4 och BM sa att såhär ska det definitivt inte vara i v.10 så hon sa att det bara vara att åka in...är en bit till sjukhuset så tankarna snurrar. Så glad att sambon följer med.

Åh vad jobbigt. Hur gick det?
Svar på tråden BF Vinter/vår 2018 i Uppsala