• goaround

BF Vinter/vår 2018 i Uppsala

Hej, jag bor i Uppsala och har precis plussat och är så glad! Undrar om det är fler i Uppsala som ska ha barn i början av 2018?

Jag har BF 28feb/1mars, ska ringa mödravården imorgon och boka inskrivningssamtal.

Om vi blir ett gäng så kanske vi i vår/sommar kan ses med våra bebisar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-18 10:02
    OBS!!
    En hemlig facebookgrupp finns för oss som har BF i början av 2018 i UPPSALA.

Gör såhär för att bli medlem:
    Skriv ett meddelande till mig här på familjeliv genom att trycka på mitt namn och sen "nytt meddelande"
    Skriv vad du heter på facebook och hur din profilbild ser ut Så lägger jag till dig i hemliga gruppen för vi som har BF i början av 2018 i UPPSALA

• Svar på tråden BF Vinter/vår 2018 i Uppsala
  • Anonym (Mamma till fyra)

Jag e än osäker.. fick ett svagt plus i dag på cb.. men så många har skrivit att den kan visa falskt.. så jag vet ej.. bad sambon köpa digitalt..

Så får se vad den visar i morgon med morgon urin.. har visserligen 4 dagar kvar innan mensen skulle komma.. men hoppas detta håller sig.. har 4 barn sen innan.. hade ett utomkvädesskap i oktober.. så hoppas på det bästa denna gång..

• goaround

Okej ,tidigt än då. Hoppas att det blir ett plus :)

Hur gamla är dina barn?

Enäggs Tvilling pojkar som blir 15 den 7 juli, sen en tjej som fyllt 9 år i maj och en som blir 8 i november.. så detta blir en sladdis.. ????

• alade

Om allt går väl får vi vårt första barn i februari. Bor i Uppsala med min sambo och två katter.

• goaround
    alade skrev 2017-06-29 19:22:03 följande:

Om allt går väl får vi vårt första barn i februari. Bor i Uppsala med min sambo och två katter.

Åh vad spännande! Klart det kommer gå bra.

Februari är en bra månad

För mig blir det Gimo.. men först ackis och kolla så att allt e på rätt plats..

• alade

Flogsta. Jag bor inte där längre, men gillar vårdcentralen. Först till Ackis nästa vecka för att göra tidigt VUL. Det ingår vid ivf.

Oki jag tog en sån med vecko indikator på nyss den så gravid v 1-2 .. ????

• Anonym (Lyckligaberit)

Hej

Jag gör ev den här gruppen sällskap *smile*

Jag har BIM på måndag,men är nästan helt 100 på att jag är gravid. Har testat några dagar nu och imorse var det starkare än igår. Väldigt svagt,men plusset finns där.

Anledningen till att jag testat är för att jag mår grymt illa och är så fruktansvärt trött sen 1,5 vecka tillbaka.

Hoppas att det är ett stort fett pluss på måndag!

Jag är 29 år och bor i Uppsala

Har en son som är 7 år sedan tidigare förhållande.

Det blir sambons första.

Svar på tråden BF Vinter/vår 2018 i Uppsala