BF Vinter/vår 2018 i Uppsala
Glömt att uppdatera.
Jag är gravid :) wiiihooooo
Bf 12/3 enligt appen.
Glömt att uppdatera.
Jag är gravid :) wiiihooooo
Bf 12/3 enligt appen.
Dog denna tråd ut?
Hur mår ni?
Jag är i v 5+2 idag.. och mår förvånansvärt bra,lite molvärk till och från och ytterst lite illamående.
Veckan innan plusset kom trodde jag att jag skulle avlida..
Vi ska på informationsträff på måndag jag och min sambo.
Sedan inskrivning den 19/7.
Den 26/7 ska jag göra ett VUL.. längtar ihjäl mig...
Ansluter till denna grupp, vad kul med en uppsala grupp! :) Plussade på midsommar och väntar barn den 6mars. Blir sambons o min första :) v.6+1 idag. Inga stora symptom än bara lite halsbränna ibland o ömma brösttvårtor. Tror de varit styva i över en vecka snart haha!
Jag är 25 och han är 29 :) Hur ser det ut för dig o din partner? Om du har nån det vill säga :)
Är det ditt första barn?
Jag har varit på infomöte hos en Hanna på samariterhemmet, känns bra än sålänge. Du då?
Vad kul att se lite liv i denna grupp igen!
Jag mår äntligen bättre! Har haft illamående, egentligen inte mycket men då att må illa/kräkas (har inte kräkts något alls dock, tack och lov!) är det absolut värsta jag vet har jag stressat upp mig mycket och det tog liksom psykiskt. Men nu är det bra! Jag är i v 11 och på måndag åker vi in till Stockholm på ultraljud ?? och på tisdag har vi äntligen inskrivning, kommer gå på mvc Hjärtat inne i stan ???? funderar också på att gå på infoträff på måndag då vi tyvärr inte kunnat gå tidigare, är det på morgonen eller eftermiddagen denna gång?
Hej!
Hoppas jag får vara med här, bor utanför Enköping, är 23 år och gravid med mitt första. Bf 28/2. Jag är överlycklig, sambon är överlycklig, våra närmsta som vi berättar för är överlyckliga. Längtar tills v 12 så jag kan andas ut lite, är så nojig! Hue mår ni?
Jag mår bra! Är extremt trött och känner mig illamående vissa kvällar, men på det stora hela är det bra med mig. Tyvärr har jag fått flera blödningar, senast i förrgår hade jag både blödning och smärta. Så igår var vi till gynakuten och gjorde VUL och såg vår lilla, med hjärtslag och allt! Det var fint <3
Hur mår du?
Okej tack! För visst är det den allmänna träffen du menar? :)
Ah okej. Vad är du i för vecka nu?
Jag mår ungefär likadant, illamåendet kan slå till på några minuter, det känns sådär, somnar typ 19 på kvällen om jag lägger mig ner. Men nu ska jag ja lite semester och vila upp mig, och när den är slut så är jag inte långt ifrån v 12, känns så skönt! Men det är långt kvar tills jag får göra ultraljud... om man oroar sig såhär mycket för den lilla nu, undra vad man komma gö när den komma ut då?! Jag som alltid ha sagt att min mamma är så fjantig när hon vare orolig över mig. Hehe
Vad kul att fler hittat hit :)
Jag är i v 7 Nu, bara trött och svullen som symtom, har också en 3 åring hemma :)
Jag skrev ett inlägg igår kväll men det skickades aldrig,
Ni som har BF i mars 2018 eller där runt i kring har jag gjort en Hemlig facebook grupp som ni kan bli medlem i om ni vill :)
Eller finns det intresse att göra en grupp för "vårbebisat i Uppsala 29018" ? :)
Kan bli lättare sen att hålla kontakten så :)
GRATTIS alla igen! Så spännande