BF Vinter/vår 2018 i Uppsala
Hej!
Vad kul med en tråd för oss som väntar i Uppsala! Jag och sambon väntar vårat första barn i början av februari! Så himla glada :)
Hej!
Vad kul med en tråd för oss som väntar i Uppsala! Jag och sambon väntar vårat första barn i början av februari! Så himla glada :)
Vad kul att se lite liv i denna grupp igen!
Jag mår äntligen bättre! Har haft illamående, egentligen inte mycket men då att må illa/kräkas (har inte kräkts något alls dock, tack och lov!) är det absolut värsta jag vet har jag stressat upp mig mycket och det tog liksom psykiskt. Men nu är det bra! Jag är i v 11 och på måndag åker vi in till Stockholm på ultraljud ?? och på tisdag har vi äntligen inskrivning, kommer gå på mvc Hjärtat inne i stan ???? funderar också på att gå på infoträff på måndag då vi tyvärr inte kunnat gå tidigare, är det på morgonen eller eftermiddagen denna gång?
Kl 8.00 ska vi dit på infoträff (:
Vad kul att fler hittat hit :)
Jag är i v 7 Nu, bara trött och svullen som symtom, har också en 3 åring hemma :)
Jag skrev ett inlägg igår kväll men det skickades aldrig,
Ni som har BF i mars 2018 eller där runt i kring har jag gjort en Hemlig facebook grupp som ni kan bli medlem i om ni vill :)
Eller finns det intresse att göra en grupp för "vårbebisat i Uppsala 29018" ? :)
Kan bli lättare sen att hålla kontakten så :)
GRATTIS alla igen! Så spännande