Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Hoppar gärna in här :)
Jag väntar på att kliniken ska öppna upp nu efter semestern så jag får göra FET. Det verkar ska bli ostimulerat. Jag gissar att vi kommer köra efter nästa mens så någon gång i september.
Kiim0 och Smurf, hur går det för er?
Karins08: Tycker Bemfola nålen är helt ok. Gonal-F var ännu bättre men dom är klart bättre än nedregleringen (Orgalutran och Gonapeptyl).
Ska försöka lita på dom och koppla bort. Nu är det ändå för sent för behandlingsjusterlng.
Jag ska också köra FET Men ostimulerat, då behöver du inte äta något här innan? Jag har fått 5 dagar letrozol att äta jag.
Smurf11: lycka till på ultraljudet imorgon!
Smurf11: lycka till på ultraljudet imorgon!
Smurf11: det känns som att detta är en hel värld. Är det bra med de äggblåsorna och den tjockleken efter Lezetrol? Hur hoppas vi att det ser ut på måndag? Självklart ska du fråga om dom kan göra ett vul på måndag om det ger dig information så att du kan lyckas.
Skickar en styrketanke!
Karins08: Tycker Bemfola nålen är helt ok. Gonal-F var ännu bättre men dom är klart bättre än nedregleringen (Orgalutran och Gonapeptyl).
Ska försöka lita på dom och koppla bort. Nu är det ändå för sent för behandlingsjusterlng.