Vi med BIM September 2017
hej hej hoppar in här... ÄL runt den 9/9 och BIM den 23/9 . hoppas hoppas på plus i september.. blir hela 26 år då ^^
hej hej hoppar in här... ÄL runt den 9/9 och BIM den 23/9 . hoppas hoppas på plus i september.. blir hela 26 år då ^^
Äl i dag verkar det som då stickorna var starka i går och svag i dag. Första försöket att få till en liten fyra. Har bim den 7/9. Ver inte vad vi ger oss in på med fyra barn men känner att vi vill ha ett syskon som är nära i ålder med vår yngsta.
Inte skrivit så mycket här men läser en del ^^.. Grattis alla som har plussat :D
jag har ägglossning nu i helgen enligt app.. och haft sex 2 dagar denna veckan men de ska allt sexas varje dag från imorgon och över helgen xD BIM ska vara den 23e sept tydligen .. trodde de var tidigare haha så äääännu längre väntan blööh..
Grattis ni som plussat ^^
själv ska jag ha haft ägglossning i lördags/söndags så hoppas de tog sig men tror inte de :(.. de lär nog ta lång tid bara för att jag vill de så mkt :/
BIM den 23e .. känns som evigheter tills dess :/
NJCM skrev ju ÄL+8 är inte de same som BIM-6 ?? räknar man inte att mensen ska komma ungefär 14 dagar efter äl?? .. o är de ÄL+8 så är de ju 6 dagar kvar tills BIM ?... lr tänker jag fel nu med min trötthet xD xD xD
Precis! Bara nya tag om de inte blir något :) men ja precis bim-6 äl+8 om mam har en lutealfas på 14 dagar är ju individuellt :)
BIM runt den 25 sep.
Tog ut min spiral i torsdags och testade med clearblue advance igår och det visade hög fertilitet, idag också. Får vänta på att min man kommer hem =)
Denna gången har jag lovat mig själv att inte göra massa gravtest, utan vänta på mensen bara. 3e barnet =)