Inlägg från: Naniismamma |Visa alla inlägg
  • Naniismamma

Vi med BIM September 2017

Ninidja skrev 2017-09-14 07:40:03 följande:

Åh, jag har BIM den 24e, känns som en evighet tills dess! :o

Jaaa men visst gör de :/ jag fyller år imorgon o hade velat ha bim närmre så jag kunnat testa haha men jaa jag får hålla mig :/ hur ska man stå ut :O
  • Naniismamma
    Ninidja skrev 2017-09-14 07:40:03 följande:

Åh, jag har BIM den 24e, känns som en evighet tills dess! :o

Jaaa men visst gör de :/ jag fyller år imorgon o hade velat ha bim närmre så jag kunnat testa haha men jaa jag får hålla mig :/ hur ska man stå ut :O
  • Naniismamma

Bajkal : jag ser något på bilden längre ifrån men testa igen på morgonurin :)

Rosali84: ser på din med ^^ Grattis 

• Naniismamma

lite rött slemmigt på pappret hela dagen idag när jag torkar mig.. hoppas inte mensen börjar krångla :O har ju inte BIM förräns den 23e :/

• Naniismamma
    Queva skrev 2017-09-15 09:46:15 följande:

Kanske nidblödning?

Hoppas hoppas på de. Kom inget mer idag så fick upp förhoppningarna liiite hehe :)
  • Naniismamma

Är de fler här som redan har favvonamn till kommande bebis om man får plus?

Vi har alltid haft förnamn o mellannamn bestämda innan vi ens har blivit gravida hehe nu är redan förnamn +2 mellannamn för flicka o pojke bestämda .. Många tkr vi e galna haha men har alltid funkat för oss så well ah haha..

• Naniismamma
    lyckligast80 skrev 2017-09-15 15:41:26 följande:

Vi är nog lite som er???? Dock bara förnamn klara. : )

Och man får tänka och göra precis som man vill, det har ingen annan att göra med. : ) Det är ju roligt!

Wohoo inte ensam då haha :D jag har alltid tyckt att de vart skönt att ha det klart. Ofta fått frågan om vi har extra namn ifall bebis inte passar i namnet.. Nope de har vi inte för vi har alltid döpt barnen till de vi bestämt oss för hehe o nu är de extremt ovanliga namn så blir spännande :) nu ska man bara få plus på stickan snart mä xD

Ja men ellerhur hehe :D
  • Naniismamma
    ereywin skrev 2017-09-16 08:53:45 följande:

Tycker du progesteronkrämen är bra? Jag har de senaste månaderna haft mycket mer symptom inför mens än jag haft förut så om det inte tar sig den här månaden tänkte jag kanske prova det och se om det kan hjälpa att återställa balansen som jag tror är lite off efter sju år på p-piller...Jag vill inte ta något för givet med att vi ska kunna bli gravida, så jag vågar inte ens prata om namn innan det finns något att namnge :( har några namn från när jag var yngre dock som jag tänker på ibland. Men bara tjejnamn och jag som egentligen hoppas på en son har inte ett enda bra pojknamn på lager :'D

Förstår dig helt.. Hoppas de blir plus för oss alla som intr plussat än :).. Ååh spännande ändå att ha något namn man tänker på ibland .. Haha typiskt brukar bara vara ena könet man har till :)..vi hade 2 alternativ till pojke men idag bestämde vi oss helt för förnamnet. Mellannamnen vart samma på båda alternativen :). Blööh har 7 dagsr kvar till bim.. Jobbigt xD
  • Naniismamma
    Lucia1987 skrev 2017-09-16 23:37:22 följande:
    Haha har gjort tester senaste dagarna. Beställde hem för många och har fortfarande ca 60 st kvar hahaha.

Men nu efter 6 fösöket med 6 st positiva så måste jag berätta tror jag :D
    Du vill inte sälja några test o skicka på posten hehe ^^ ??
  • Naniismamma
    010101 skrev 2017-09-17 10:42:33 följande:

Hej! Hoppas det är okej att man hakar på här. Grattis till alla plus!!

Jag har följt tråden ett tag, men egentligen hade vi inte tänkt att påbörja syskonförsöken förrän nästa månad. Jag skulle dock behöva rådfråga er.

Har mått illa i drygt en vecka och molvärk i rygg och mage till och från. BIM beräknas vara om 2-3 dagar, men tog ut spiralen för bara 2 månader sen så är inte helt säker. Har sen äl så räknar att jag är på ÄL+10 idag. Enda symptomen som saknas från förra graviditeten är att jag inte har extremt känsliga bröstvårtor.

Tog detta test från clearblue nyss och både jag och sambon ser ett svagt plus, ser ni också, eller är det bara spökstreck? :/

Jag ser ett svagt streck ^^ 
  • Naniismamma
    vickanj82 skrev 2017-09-17 10:02:01 följande:

Tog test imorse. Kanske att jag såg super svagt men antagligen inte. Fick inte med det på bild. BIM på fredag. Någon som haft ömma tuttar efter att ha sovit.? Mina är väldigt känsliga just efter sovande.

tog också test imorse och har BIM på lördag tyckte mig se ett svagt streck på mitt me men tror de är mer önsketänkande från min sida.. evigheter tills lördag o jag har bara 2 gravtest hemma. men hade velat testa varje morgon haha ^^.. så får köpa lite fler test ^^

jag har också ömma bröstvårtor efter jag sovit ^^

• Naniismamma
    Lucia1987 skrev 2017-09-17 11:35:03 följande:
    Haha absolut det kan jag göra :D
    wohoo haha skriv ett  pm ^^, (jag e testnarkoman o har bara 2 :O test kvar haha)
  • Naniismamma

Gud vad långsamt de ska gå bim..

Vill veta nu .. O hoppas allt går vägen. O e jag gravid påbörjas en resa med massa sjukhusbesök xD kanske inte de roligaste men längtar så fruktansvärt mycket ändå. Är mitt allra sista barn så kan inte annat än längta hahaha :) hoppas verkligen jag plussar snart iaf :)

O hoppas alla ni andra plussar snart .. Helst nu eller igår hehe :)

• Naniismamma
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

jag går gärna med ^^ heter Hinata mini mia hulthén på facebook (finns bara jag haha)
  • Naniismamma
    Julie17 skrev 2017-09-26 07:23:21 följande:

BIM +2, ingen mens i sikte men heller inget positivt test och inga symtom heller för den delen :(

Du har som mig. Idag e jag på bim+3 ingen mens helt clean när jag torkar mig också men bara negativa tester.. Frustrerande :/
Svar på tråden Vi med BIM September 2017