Inlägg från: Milou3 |Visa alla inlägg
  • Milou3

Vi med BIM September 2017

Snultan skrev 2017-08-14 10:29:53 följande:

Denna skillnad från igår till idag

När testet börjar bli svagare igen efter max utslag på äl-test sker äl inom 12h läste jag någonstans. För mig har jag som mest äl-värk dagen efter max - så du kanske har äl just nu!? :)
  • Milou3
    Blixt3 skrev 2017-08-23 19:33:34 följande:

Har följt tråden ett tag och jag o mannen är på andra försöket till vårt andra barn. Jag tror att vi fick ett tidigt missfall förra månaden då mensen kom 5 dagar tidigt o var slemmig o annorlunda mot vanligt. Har inte känt några ägglossningssymptom alls denna månaden så tror inte det har blivit något denna månaden, får se! Om mensen inte kommit till min födelsedag den 6/9 ska jag testa då, men har inga större förhoppningar tyvärr. Förra gången tog det 6 månader innan plus så vi kämpar på :)

Men har du testat dig? En mens som är slemmig och kommer 5 dagar tidigt låter lite som en nidblödning tycker jag.
  • Milou3
    Charlizee skrev 2017-08-25 13:40:20 följande:

Jag hoppas verkligen det men känns väldigt tidigt att plussa och CB känns som spökstreck är mer vanligt än ovanligt... vågar inte riktigt tro det stämmer. Ska ta ett nytt test imorgon eller på söndag. Dagens var inte med morgonurin heller...

Köp Predictor Early ist. De ger inte spökstreck alls och där kan du testa redan 6-7 dagar innan BIM!
  • Milou3
    FH24 skrev 2017-08-29 16:42:06 följande:

Spök? Bim-7 Så fortfarande tidigt men jag ser två streck.

Ska tilläggas att jag tafit tester tidigare som varit helt blanka

Grattis! PE ger inga spök!
  • Milou3
    FH24 skrev 2017-08-30 14:59:45 följande:

Nu tvivlar jag inte längre :D känns dock overkligt :o ännu starkare nu och behöver inte heller redigeras för att synas :D lycka till alla, håller tummarna er! :D

Åh vad härligt det måste kännas! Njut nu :)
  • Milou3
    Hedblomster skrev 2017-08-30 19:19:29 följande:

Tror jag ska testa med ett predictor early imorgon bitti.... läskigt. Inget direkt som tyder åt varken det ena eller andra hållet.

Spännande! Hur långt från äl är du?
  • Milou3
    Hedblomster skrev 2017-08-30 19:35:00 följande:

Hm, äl+9-10 blir det. Har bim på tisdag. Vet att det är tidigt att testa men såg någon med bim på måndag som fått plus idag så blev så sugen :)

Jag förstår dig precis :) har också svårt för att hålla mig från att testa!
  • Milou3
    sussjohansson skrev 2017-08-31 12:30:34 följande:

Jag plockade ut min spiral för två veckor sedan men har inte sett röken av någon mens övh. Har försökt kolla lite med ägglossningtest bara för att se om det kanske kommit igång, men blir inte klok. Bilden visar fyra dagars test. Vad visar det, ingen stegring vad jag kan se? :o 

Har du testat med ett gravtest?
  • Milou3
    Jokri85 skrev 2017-08-31 14:54:38 följande:

Kunde såklart inte hålla mig. Ser ut att vara något streck där.... svårt att ta in. Jag anade ju...men ändå känns det så overkligt när det knappt märks något?!

Haha

Jag ska testa tisdag morgon igen när jag får den som säger 1-2 veckor gravid t.ex så får vi se... är försiktigt positiv.

Första försöket till nr 2. Använde oss av clearblue dubbel hormonindikator. För att få fram EXAKT ÄL.

Grattis!!!
  • Milou3
    tjejuå86 skrev 2017-08-31 20:17:14 följande:

Tog ett test ikväll och det visade ett svagt plus bim -5 ska ta ett digitalt i helgen så det känns mer säkert men kan inte smälta detta än vill typ gråta av lycka samtidigt som jag är galet rädd för spökstreck. Men plusset var blått och synligt efter ca 1min

Åh vad kul! Grattis :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017