Inlägg från: Bajkal |Visa alla inlägg
  • Bajkal

Vi med BIM September 2017

Hej tjejer

BIM 1/9, inga symtom. Lite molvärk o bra temp bara. Har normalt svår pms 7-5 dagar innan mens, med ömma bröst och allt sånt. Nu var det inget alls. Något öm sen igår bara.

Fick suuuuupersvagt på RFSU 2 gånger innan BIM.

Inte gjort fler förens i morse och där var något igen!

Precis nu kom dock mensvärk/tyngd i underlivet och nån form av blödning. Är det kört dÅ? :O

• Bajkal

Skrev förut idag o undrade.... tog ett testa tidigt test nyss. Blankt.

Och mensen igång som vanligt. Kanske var en kemisk grav, haft en gång förut.

Eller så spökar RFSU, men hört att det är ovanligt på deras tester.

Detta suger alltså. Mår fan skit. Kört på som fan. Helt jävla otroligt att det inte tagit sig på så många ligg. FUCK

• Bajkal

[quote=77986013][quote-nick]Victoria K skrev 2017-09-04 17:35:25 följande:[/quote-nick]Håller med dig, att det fasen inte ska ta sig på så många ligg! Vi hade sex 4 dagar i rad, paus på en dag, sen på det igen 3 dagar i rad.. Phew! Man var ju inte sugen på mys efter det, kan man ju lätt säga..tog en vecka innan vi hade sex igen, haha!

Mår också skit, fick mensen idag. Att ständigt försöka och försöka tar på krafterna, man tvivlar på sin förmåga som kvinna att kunna skaffa bar

Känner med dig!!! Hur länge har du försökt?

Men glöm ej att männens små simmare kan vara helt hopplösa dom också. Haha. Inte helt ovanligt har jag för mig, att dom har lite problematik med spermierna. Särskilt rökare. Men iaf, barn blir det ju inte oavsett vems kropp som strular. :(

Har haft ett MA v 13. Det är det enda jag fått uppleva. Inga barn. Suck. Nu räknar min app att jag har nästa BIM oktober. Så är nog inte kvar i denna tråd. :(

• Bajkal
    Victoria K skrev 2017-09-04 17:35:25 följande:

Håller med dig, att det fasen inte ska ta sig på så många ligg! Vi hade sex 4 dagar i rad, paus på en dag, sen på det igen 3 dagar i rad.. Phew! Man var ju inte sugen på mys efter det, kan man ju lätt säga..tog en vecka innan vi hade sex igen, haha!

Mår också skit, fick mensen idag. Att ständigt försöka och försöka tar på krafterna, man tvivlar på sin förmåga som kvinna att kunna skaffa barn..

Svarade dig högre upp men det blev lite knasigt med citeringen :)
  • Bajkal

Vet inte vad jag känner..... är det normalt att det inte blir något på drygt 6 månader trots ligga varenda jävla dag typ. Har alltid sex varje dag och då särskilt veckan med ÄL.... i övrigt väldigt ofta också.

VARFÖR fastnar det inte? Ganska säker på att något var på gång nu, pga "spök" på olika tester. Kanske hänt fler gånger utan att jag vetat om det.

Har Ägglossningar enligt min gyn. Allt ser bra ut.

• Bajkal
    Milou3 skrev 2017-09-05 23:12:54 följande:

Kan ju vara spermierna som är lite slöa. Testa med Rosenrot, iaf googla och läs lite om det sen att killen börjar äta zink och kanske testa att ligga varannan dag ist!

Charlieellerså skrev 2017-09-05 23:25:03 följande:

Med mitt tredje barn tog det åtta månader och allt funkade bra med ägglossning och så då med. Det sägs vara normalt att det kan tar så lång tid ungefär fastän man gör allt rätt och allt funkar. Håller tummarna för plus snart för dig

Tack fina ni. Jag ska koll upp!
  • Bajkal

Syns? På mobilen syns det väl. Lika mkt som innan det torkade men gick o la mig, tänkte inte lägga upp bilden först. Detr nu 3 test som visat lite. :) Ett var Apotekets o ett RFSU.

Testar igen i morgon eller tisdag

• Bajkal

Haha, skriver så konstigt... jo syns på mobilen... men det syns ju mycket finare i verkligheten så klart. Haha :P

• Bajkal
    Pewc skrev 2017-09-10 09:38:49 följande:

Det syns faktiskt lite här också :) håller tummarna för att det är positivt! Vågar mig på ett litet grattis :) när har du bim?

:D

Det är det som är problemet. BIM var 4/9 o hade en liten blödning. Direkt EFTER BIM fick jag molvärk och hårda bröst vilket ökat senaste dagarna.

Hoppet finns eftersom jag vart gravid en gång för länge sen och då konstaterad gyn att jag blivit gravid strax innan mens. (Extra ÄL)

Så kan vara så denna gång med.

Men jag får bara hålla ut nu ett par dagar. :) Hormonerna kan ju vara upp o ner o därför har jag "symtom"
  • Bajkal
    Pewc skrev 2017-09-10 14:49:40 följande:

Då håller jag tummarna för att du plussar starkare imorgon! :) skulle bli förvånad om du inte gör det!

Tack, vore såååååå skönt att få plus äntligen. Den gången jag vart gravid fick jag missfall drygt v 12. :(

Sen har det inte blivit något på nästan 1 år.

Hoppaaaaaaaas! :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017