Vi med BIM September 2017
Då håller jag tummarna för att du plussar starkare imorgon! :) skulle bli förvånad om du inte gör det!
Då håller jag tummarna för att du plussar starkare imorgon! :) skulle bli förvånad om du inte gör det!
Aaaaaargh!!!
Dagens test, apotek hjärtats. Så jevla svagt, menlöst att fota. Borde det inte bli starkare varje dag?? Det är dock väldigt tidigt tror jag. Hade jag kunnat beräkna en normal BIM kanske det skulle vara flera dagar iof....
Men ändå?!
Brösten ömmar idag, men har nog ingen molvärk. Det var tydligare hela veckan men nu lugnare.
Kanske blir samma igen, tidigt MF eller kemisk. :(
Alltså... Trodde inte på gravtestet igår för det tog sån tid att ens bli ett svaaagt streck. Gjorde ett nytt idag och ett klart synligt streck visade sin inom 5 minuter. Men jag vågar ändå inte tro på det!
Min sambo längtar ihjäl sig efter biologiska barn. Jag har två sedan innan . vill berätta för han nu nu nuuuu! Men tänk om testen inte stämmer?!! Fick med dem gratis när jag köpte LH-stickor så tänker att de är nå B-märke. Vet inte vad det är för märke. Låg i gröna sånna foliepåsar.
Men strecket SYNS! BIM -4
Men igår! Fick jag riktigt illamående ett par gånger, morgonen, mitt på dagen och sent på kvällen (fast jag låg ner)
Tyckte det kändes som det jag hade förra gången... minns inte exakt men något påminnande iaf.
Illamående som liksom rör sig i hela kroppen och jag vill flämta som en hund. Haha
Idag bara lite. Orolig bara för testen tar sig inte riktigt tycker jag... och ingen molvärk idag. Ömma bröst iaf...
Kunde inte låta bli, köpte ett lloyds test, em urin. Visst är det streck! Men fortfarande så svagt!!!! Jag kommer avlida om det inte tar sig snart.
Går ju inte att beräkna BIM eftersom jag haft ÄL 2 gånger nu. Fanfanfanfan.
Hur är det med sega plus? Någon? Finns det verkligen något som heter låghormonare??
En tanke, om jag nu hade en extra ÄL precis vid mensen sår det ju bara ÄL+ 8, 9 ca.... men vf fick jag sån molvärk hela veckan...? Idag bara någon liten dragning någonstans där inne.
Jag hade molvärk fram tills jag plussade typ men har även alltid haft mensvärk 1 vecka innan mens så var inte alls säker det e ju olika för alla. hur brukar du ha annars?
Nu då! Tog ett till Lloyds nu precis när jag vaknade. Jag SER! Igår var det nästan en illusion i jämförelse.... HOPPAS någon ser på skit-upplösningen här på FL
Det har iaf ökat, är dock orolig ändå eftersom jag inte vet hur länge det gått sen ÄL. (Ni som läst tidigare). Min gissning är att idag är ÄL + 10 ca
Mår illa idag igen. Hade lite mensvärk när jag snoozade i sängen. :)
En av bilderna är med blixt, tycke rinte det syns lika bra.
Tycker du borde avvakta några dagar till är du endast på äl + 10 så kan det vara svårt att se strecket vissa har då även helt blankt för att sedan plussa, ser du något så är det bara bra men det kommer ju öka succesivt om du nu är gravid och bli riktigt starkt :)
Jag plussade svagt äl + 14 för att plussa starkt äl + 16 är ju väldigt olika för alla ändå! lycka till hoppas du blir gravid denn månas och alla andra som kämpar på:))
Mjooooo litet svagt streck på RFSU i morse, kunde inte hålla mig. Kontrollfreak. Haha
Det drar o spänner idag ut mot äggstockarna typ.
Får se om detta går vägen. =)
Första barnet!