Vi med BIM September 2017
Hej... Får man hoppa in här..? Letade efter en grupp för oktober.. Tills jag insåg att det ju är september.. Men det kan man inte tro om man tittar ut...
Har två barn sen innan, och jag och min sambo/särbo har varit ihop i tre år...
Det blir väll 2-3dje försöker.. Första gången vi inte skyddade oss för tre månader sen, jag insåg jag verkligen haft ÄL fick jag smått panik och tog ett dagen efter piller.. Hur mycket man än längtar så är det ju väldigt mycket ansvar också. Mina två innan var ej planerade men underbara!
Förra månaden tog det inte, men vet ej om ÄL blev lite konstig efter pillret.. sen dess har jag bara haft två dagars mens.. Denna månaden har jag ÄL tester, två dagar med knappt två sträck, och idag var det väldigt stor skillnad, nästan lika som kontrollsteäcket så antar att det blir mer i morgon.. Och ÄL är på fredag.. Jag hoppas det för smsade min man idag och sa han får ta ledigt på fredag ;/ han jobbar borta mån-fre. Och jag åker iväg söndag morgon. Tror ni man lyckas pricka in? Min livmodertapp är öppen, men inga ÄL flytningar.. Däremot svampinfektion tror jag! Kan det påverka chanserna?
Jag är sådan där som alltid blivit gravid av att titta på en snopp, men inte nu, när jag för första gången verkligen planerar.
Hur går era tankar?
Finns det nån bim lista?
Ska ta och försöka läsa lite innan jag somnar.