• Queva

Vi med BIM September 2017

Trolla skrev 2017-09-08 19:33:03 följande:

Finns det nån bim-lista här? Annars kan jag börja så kan ni fylla på ????

????????????BIM SEPT 2017 ??????

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21 queve

22

23

24

25

26

27

28

29 Trolla

30

• Queva

[quote=78001556][quote-nick]Queva skrev 2017-09-09 19:44:40 följande:[/quote-nick][/quote]

Haha bra jag ska vara anonyn och inte mins riktigt mitt namn ????

Är det svårare att bli gravid om man har pågående svanp infektion tror ni?

Verkar så okika om man googlar.

Ägglossningen är slut här.. men fått äl sektet idag.. så försöker förföra mannen med 1/2glas vin medans han ser på lejonkungen med dom två stora.. (bra barnvakt sen..!) försöker skicka sådär halvsnuskiga sms.. Det går ju sådär bra. Hur gör ni när ni ska förföra? Jag har sagt min ÄL är slut.. för han de låser sig för han annars.

Äter ni folsyra också? Hur viktigt är det? Har aldrig gjort det innan.. men läst man borde det..

• Queva
    marsen skrev 2017-09-10 11:30:18 följande:

Fick fixa in bilderna i datorn, ser ni ??

Tycker man ser tydligt!
  • Queva
    marsen skrev 2017-09-10 23:01:06 följande:

Inget spök då?

Får testa igen imorgon och se om det är starkare :)

Tycker spöcksträck är svagare, och går knappt att fota. Ta ett till, om du kan sova ;) kan nästan liva dig det blir ett plus! :) grattis!
  • Queva
    Annalinnea84 skrev 2017-09-11 22:26:36 följande:

Skam den som ger sig. Ganska oregelbunden cykel och framförallt väldigt lång. Testat med äl test sen ca 2 v tillbaka för att verkligen inte missa äl men hade lite gett upp hoppet att den ens skulle komma. Men idag så, på dag 23 är det ett starkt streck nog att tro på. 12 h mellan testerna så det händer snabbt. Hinner inte få till det förens imorgon kväll då sambon jobbar, hoppas det räcker:)

De borde de göra. Ägget släpper 12-48h efter positivt äl test. Och lever sedan ca 1dygn. Har ni fått till det något innan?
  • Queva

Ål +6... varför testa jag ens? Deppig och tror inte det tagit sig... samtidigt så känns ju inte oddsen så stora för plus än... får bli frukost på stan idag och trösta sig.

Molvärk.. men har jag alltid.

Ömma bröstvårtor.. men gjorde en bröst op för 7mån sen.. så dom e ju lite till och från. Hur känner ni?

Var det nån mer med BIM 21?

Lite ot kanske.. men hade gärna fyllt i mina läppar en gång till.. om man gör det idag. Och skulle vara gravid.. Skulle det vara nån fara tror ni? Tänker många blir ju gravida och har läppar och vet inte ens om det tagit sig?

För har tid för botox idag också mot min migrän... Det är ju också lokalt. Hittar inte mkt info om detta heller. Men vore skönt att få gjort det, om det visar sig bli plus.. ska prata med min doktor idag med.

Gör nån av er fillers eller botox?

Svar på tråden Vi med BIM September 2017