• AAMLB

Vi med BIM September 2017

Får man vara med här ? :)

Tog ut kopparspiralen den 14:e augusti och den 22:à dök mensen upp som ett brev på posten!

Har BIM den 19:e september!

Har två barn sen tidigare förhållande, en dotter på 7 år och en son på 10 år. Det planerade barnet är sambons och mitt första gemensamma barn och hans enda isåfall biobarn :) vi bor i hus ute på landet med två katter :)

• AAMLB

Hej! Får man vara med här :)? BIM 19:e september här ! Första försöker efter uttag av spiral i augusti :)

Jag har två barn sen tidigare (10 & 7 år gammla) så detta planerade barnet (om något kommer) är mitt och sambons första gemensamma och hans isåfall enda biologiska barn :)

• AAMLB
    lyckligast80 skrev 2017-09-05 06:54:31 följande:

Klart du får! Här är en trevlig mysig grupp: )

Detta är mitt och sambons fjärde försök denna månaden, vårt första gemensamma barn och hans enda om det blir något. Jag har en på 10 sen innan.

Nu hoppas jag verkligen det tar sig!

Tack :D !

Håller tummarna att det tar sig för er! ????????
  • AAMLB

Ägglossningen var ju allt annat än punktlig denna månaden. Ägglossning nu, sambon inte hemma fören imorgon kväl ... så det är väll kört även denna månaden :(

• AAMLB

Vad betyder detta !? Är på dag 17 i cykeln och idag får jag detta utslag på ÄL test. Enligt kalender borde min ÄL varit i tisdags, men igår och idag har jag haft ÄL flytningar.. är testet neg elle pos? Överst är ett helt negativt från en dag efter mensen slutade, det andra testet tog jag idag just pga flytningar... vad tror ni ?

• AAMLB
    Bajkal skrev 2017-09-15 16:02:56 följande:

Översta morgonens.

Understa nu. Och det syns en skillnad, iaf här när de ligger på bordet.

Kan INTE släppa att det är/har varit något på gång. Förlåt mina spam. Är frustrerad.

Har en tid hos gyn om drygt en v för att kolla om något är synbart fel.

Räknar inte med att någon ser nåt men man vet ju aldrig

.

Jag ser ett svagt streck på understa ! Håller verkligen tummarna för att det blir starkare och starkare ! ??????
  • AAMLB
    Njcm skrev 2017-09-15 13:06:04 följande:

Ser ni något eller ser man bara de man vill se ?! Taget med FM kiss.

Jag tycker mig ana ett svagt streck ! Hoppas erkligen på att du får ett starkare snart ! Men jag ser som sagt ett svagt svagt streck ! ??????
  • AAMLB
    mammsen79 skrev 2017-09-15 19:43:04 följande:

Ingen mens i dag tjhoo

Hoppas den inte kommer!!! Skulle ha i dag eller i morgon och jag känner mig gravid om det inte är pms.

Håller tummar och tår för att mensen uteblir och du får ett plus !

Själv känner jag ingenting, enligt appen ska min mens komma om 3 dagar . Hade ganska onda hugg Visby livmodertrakten idag som om de spände liksom . Brukar annars ha väldigt ont i brösten och ha mensvärk ca en vecka innan mens men inget sånt nu , det sticker i bröstvårtorna på samma sätt som när jag bärjade få mjölk i dom med förra barnet för 7 år sen :P
  • AAMLB

Har en dag kvar till mens enligt appen, men jag tror att den egentligen ska komma senare och att min ägglossning var några dagar senare än vad appen säger. Tog ett test jag hittade hemma i badrumsskåpet sen förra månadens test .

Enligt appen är jag på ÄL+13 men enligt känningar och sekret tror jag att det är ÄL+11 idag.

Vad tror ni om detta ? Inbillar jag mig det andra strecket ?? Väntar några dagar till med att testa igen om mensen inte kommer! Vågar inte hoppas :O

Ursäkta alt damm på bilden , ka den på taket på kattlådan :P

• AAMLB
    Moodie skrev 2017-09-18 19:10:16 följande:

Jag ser ett streck! Hoppas det blir starkare :D men jag har sett folk som fått svagare än så och varit gravida!

Åh :D jag vågar inte hoppas ! Skulle bli så himla besviken om mensen kommer :/ eller ja... det lär jag bli endå. Ja jag hoppas att det blir starkare ! Kommer köpa ett digitalt test på fredag om inte mensen kommit till dess ! TAck snälla för dina ord om att du hoppas det blir starkare <3
Svar på tråden Vi med BIM September 2017