• AAMLB

Vi med BIM September 2017

Jag hittade ett till test ! Var tvungen och ta det också. Dom har dock blivit väldigt gula , kan det påverka något ? Jag tycker mig se streck på båda två :O

• AAMLB
    AAMLB skrev 2017-09-18 20:04:38 följande:

Jag hittade ett till test ! Var tvungen och ta det också. Dom har dock blivit väldigt gula , kan det påverka något ? Jag tycker mig se streck på båda två :O

• AAMLB
    FruganD skrev 2017-09-18 20:33:19 följande:

BIM - 5... Tog ett digitalt Clearblue förut, med veckoindikator "Inte Gravid"

Känns kört och ver inte var jag ska ta vägen :(

Jag fick minus i förrgår på BIM-3 och verkar som jag fick plus idag på BIM-1! så ge inte upp hoppet ! Jag håller tummarna hårt för att du får plus på Stickan !
  • AAMLB
    mammamalin skrev 2017-09-18 23:24:40 följande:

BIM idag, mensen dök inte upp och inte haft några känningar. Skulle inte testa förrän onsdag, men kunde inte hålla mig! Shit, hur ska jag nu kunna somna? Hahah!

Grattis !! :)
  • AAMLB
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

Jag vill gärna vara med ! :)
  • AAMLB

Jag kan ju inte låta bli att testa igen ... på CB digital är det negativt , men 2 stycken RFSU och ett Apotekets egna visar svagt positivt ! Kan alla dom andra 3 visa fel??

• AAMLB
    saraama skrev 2017-09-19 09:47:38 följande:

Tycker också det är streck där :)

Njcm skrev 2017-09-19 09:47:21 följande:

Är ju positivt ! Men ibland vet jag att de dröjer innan man får positivt på cb :) håll ut

Queva skrev 2017-09-19 09:43:02 följande:

Helt klart plus! Grattis!

Åh jag hoppas verkligen ! Är så rädd att dem ska visa fel ! Får hålla mig ett par dagar och testa igen!
  • AAMLB
    Snelson skrev 2017-09-19 16:11:19 följande:

Grattis till er alla som plussat!! Så kul :)

Hur tidigt har ni börjat testa? Hur många dagar efter äl? Känner ni några symtom?

Jag tror jag inbillar mig en graviditet för jag känner symtom redan men är bara 7 dagar efter äl :)

Jag antar att jag plussat med 4 test som alla visar svaga positiva , vågar inte riktigt tro på det än dock!

Jag tog första testet för 4 dagar sedan, på ÄL+9 , då var testet blankt med bara ett streck. Testade igen i förrgår på ÄL+11 och då var det också blankt. Igår testade jag svagt positivt med RFSU på två stycken test och idag plussade jag också på två stycken av Apotekets tester.

Har i en vecka ca kännt mig illamående, haft stickningar ibland j livmodern och även "mensvärk" har också fått en sjuk klåda på bröstvårtorna som mest hela tiden är styva.

Så mina symptom började på ÄL+7 ungefär :)
  • AAMLB

Nu har jag testat färdigt! Nu litar jag på testet xD tog 4 st test från i föregår till igår med RFSU och Apotekets. Alla visade väldigt svaga plus som kom efter ca 3-5 min.

Tog idag ett CB och samma sekund som Stickan började fyllas med urin så kom ett plus fram! Varje sekund som gick blev det dessutom starkare och starkare !

??????

• AAMLB
    Njcm skrev 2017-09-20 11:28:40 följande:

Åh glad för din skull :D grattis !!!

Tack snälla! Helt chockad att det tog sig på ägglossning nummer 1 efter jag tog ut kopparspiralen! Trodde det skulle ta längre tid ! Måste dessutom

Ha haft ägglossning tidigare än jag trodde eftersom vi hade sex 6 dagar före kalendern sa att jag hade ägglossning ! Kan inte förstå det ens ! ????
  • AAMLB
    Snelson skrev 2017-09-19 21:16:06 följande:

Jag hoppas det är symtom jag känner av nu också då. Trötthet, illamående och öm på brösten. Jag skulle vilja vänta med att testa till BIM men kommer nog inte kunna hålla mig. Har massa tester här hemma som snart blir för gamla så känns onödigt att slänga dem också...

Jag har varit hemskt trött och illamående sen kort efter ÄL! Så testa och se ! :) jag håller tummarna för att du får ett plus ! Vilken dag är du på ?
  • AAMLB
    Queva skrev 2017-09-20 11:51:23 följande:

Grattis igen!!

Tack så otroligt mycket !! <3
  • AAMLB
    Daria111 skrev 2017-09-20 12:07:46 följande:

Jätte stort grattis

Tack snälla du ??????
  • AAMLB
    Perssonlund skrev 2017-09-20 13:13:25 följande:

Oj vilken skillnad på testerna trots att det bara va en dag imellan (även om man ser på båda)... eller är det färgerna? XD när hade/har du bim?

Ja det är otroligt stor skillnad :O blev chockad själv faktiskt ! Hade BIM igår och då testade jag ytterst svagt som du ser på testet till vänster! Det var Iofs med urin på eftermiddagen men endå :O

Det ena är Apotekets test och det andra clearblues !
  • AAMLB
    Perssonlund skrev 2017-09-20 14:36:24 följande:

Jag gjorde ett tidigt test nyss... det va svagt o clearblue så vågar inte hoppas :) men ska testa om någon dag igen, har ju ett tag kvar ;)

Åh vad härligt! Jag håller tummarna att det blir starkare ! Jag hade Ett digitalt test hemma som

Jag helt glömt av, så tog den för att se veckor ! Jag är på BIM+1 , mitt syntes inte ens på CB vanligt för 2 dagar sen !

• AAMLB
    Perssonlund skrev 2017-09-20 15:50:50 följande:

Åå grattis! Nje har hört att det e en hel del som råkat ut för det där. Usch känner mest att jag kanske bara inbillar mig nu... jag har iaf beställt hem tester...var av ett är digitalt o ett early ????

Även vanligt CB visade negativt för 2 dagar sen så

Beror nog på att jag har låga hormoner och att det är nu sista dagen det liksom ökat :)

Så jag skulle nog snarare säga att visar ett CB plus så är det plus ! Jag testade mig ju med andra teater som visade positivt före ett CB visade positivt för mig ! Så det känns som man behöver högre halt hormon för att få CB att visa rätt :)
  • AAMLB
    Perssonlund skrev 2017-09-20 16:59:34 följande:

Jasså? Men jag fattade inte att du hade tagit andra XD.. vad var dom andra för tester? Alltså mina symtom är så starka o jag (precis som alla andra) blir så frustrerad o vill bara testa o testa hela tiden... dock är det fruktansvärt svårt att hålla sig från att kissa i minst fyra timmar :/ Jaja jag lär väl få ett svar så småningom.. jag skulle så gärna vilja säga att det är positivt rakt av då mina tester aldrig visat spökstreck osv. Men nu blir jag nojig.

Jag har tagit ett helt gäng haha. först några som va negativ , från apotek365, CB , sen positiva från RFSU , Apotekets och CB alla i olika styrka haha! Tog starkt test idag med CB en dag efter mensen skulle kommit och även ett digitalt idag ! Fick som sagt negativt när jag var på den dagen du är med CB! Bifogar bild på mitt maniska testande haha! !

Svar på tråden Vi med BIM September 2017