Vi med BIM September 2017
Jag hittade ett till test ! Var tvungen och ta det också. Dom har dock blivit väldigt gula , kan det påverka något ? Jag tycker mig se streck på båda två :O
Jag hittade ett till test ! Var tvungen och ta det också. Dom har dock blivit väldigt gula , kan det påverka något ? Jag tycker mig se streck på båda två :O
BIM - 5... Tog ett digitalt Clearblue förut, med veckoindikator "Inte Gravid"
Känns kört och ver inte var jag ska ta vägen :(
BIM idag, mensen dök inte upp och inte haft några känningar. Skulle inte testa förrän onsdag, men kunde inte hålla mig! Shit, hur ska jag nu kunna somna? Hahah!
Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.
Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!
Jag kan ju inte låta bli att testa igen ... på CB digital är det negativt , men 2 stycken RFSU och ett Apotekets egna visar svagt positivt ! Kan alla dom andra 3 visa fel??
Tycker också det är streck där :)
Är ju positivt ! Men ibland vet jag att de dröjer innan man får positivt på cb :) håll ut
Helt klart plus! Grattis!
Grattis till er alla som plussat!! Så kul :)
Hur tidigt har ni börjat testa? Hur många dagar efter äl? Känner ni några symtom?
Jag tror jag inbillar mig en graviditet för jag känner symtom redan men är bara 7 dagar efter äl :)
Nu har jag testat färdigt! Nu litar jag på testet xD tog 4 st test från i föregår till igår med RFSU och Apotekets. Alla visade väldigt svaga plus som kom efter ca 3-5 min.
Tog idag ett CB och samma sekund som Stickan började fyllas med urin så kom ett plus fram! Varje sekund som gick blev det dessutom starkare och starkare !
??????
Åh glad för din skull :D grattis !!!
Jag hoppas det är symtom jag känner av nu också då. Trötthet, illamående och öm på brösten. Jag skulle vilja vänta med att testa till BIM men kommer nog inte kunna hålla mig. Har massa tester här hemma som snart blir för gamla så känns onödigt att slänga dem också...
Grattis igen!!
Jätte stort grattis
Oj vilken skillnad på testerna trots att det bara va en dag imellan (även om man ser på båda)... eller är det färgerna? XD när hade/har du bim?
Jag gjorde ett tidigt test nyss... det va svagt o clearblue så vågar inte hoppas :) men ska testa om någon dag igen, har ju ett tag kvar ;)
Åå grattis! Nje har hört att det e en hel del som råkat ut för det där. Usch känner mest att jag kanske bara inbillar mig nu... jag har iaf beställt hem tester...var av ett är digitalt o ett early ????
Jasså? Men jag fattade inte att du hade tagit andra XD.. vad var dom andra för tester? Alltså mina symtom är så starka o jag (precis som alla andra) blir så frustrerad o vill bara testa o testa hela tiden... dock är det fruktansvärt svårt att hålla sig från att kissa i minst fyra timmar :/ Jaja jag lär väl få ett svar så småningom.. jag skulle så gärna vilja säga att det är positivt rakt av då mina tester aldrig visat spökstreck osv. Men nu blir jag nojig.