Inlägg från: Archimedes |Visa alla inlägg
  • Archimedes

Vi med BIM September 2017

Jag tror jag ska testa imorgon. Men är så jäkla nervös! Om jag inte får ett plus så kommer jag bli så deppig! Det är bim-5 imorgon. Egentligen är jag dum som ens överväger detta då jag analyserar sådant här alldeles för mycket. Bim på måndag egentligen. Visst borde jag vänta?! Alla symptom jag känt tidigare är som bortblåsta nu, förutom tröttheten :(

• Archimedes
    Victoria K skrev 2017-08-29 22:34:11 följande:

Ja, du borde vänta. Jag har också BIM på måndag, eller söndag..och jag ska vänta just för att jag inte vill besviken två gånger. Testar man innan BIM o det blir negativt blir man deppig, men hoppet finns fortfarande kvar på nåt sätt o sen om mensen kommer på BIM så blir man deppig och ledsen igen :(

Du är ju självklart som du vill, men försök hålla ut :)Ja, du borde vänta. Jag har också BIM på måndag, eller söndag..och jag ska vänta just för att jag inte vill besviken två gånger. Testar man innan BIM o det blir negativt blir man deppig, men hoppet finns fortfarande kvar på nåt sätt o sen om mensen kommer på BIM så blir man deppig och ledsen igen :(

Du är ju självklart som du vill, men försök hålla ut :)

Jag testade.. och det är positivt.. men nu är jag livrädd att det är vad alla kallar spökstreck eller att mensen ska komma.. fy jag borde ha väntat! Jag känner mig inte ens glad utan snarare skräckslagen då alla mina symptom försvunnit..

• Archimedes
    MisseKido skrev 2017-08-30 06:43:39 följande:

Kunde hitta hålla mig tog ett test i morse. Först var det helt blankt och efter någon minut kom ett svagt svagt streck. Kanske det är ett så kallat spökstreck? Har verkligen noll symptom att jag skulle vara gravid! Igår hade jag riktigt PMS-humör som jag brukar få några dagar innan mens. Har BIM 4/9.

Då har vi bim samtidigt och fått varsitt svagt streck idag. Det är väl bara att hålla ut och se vad som händer nästa vecka!
  • Archimedes
    Victoria K skrev 2017-08-30 07:00:13 följande:

Wow, va kul! :) Jag tror inte du behöver vara orolig över att symptomen kommer o går, kroppen är ju konstig ibland. Men om du vill vara säker så är det ju bara ta ett nytt test om 2-3 dagar :) Grattis!

Själv så har inga symptom kommit o gått, i förrgår hade jag världens molvärk, igår nästan inget och nu idag på morgonen så känns det som att mensen ska komma vilken minut som helst, o så mår jag lite illa :( Är på ÄL+10 idag. Brösten har ömmar i flera dagar nu, och jag är extremt trött på eftermiddagen/kvällen. Vet inte hur jag ska tolka det...

Man tycker ju att man borde vara lite rutinerad efter två barn men icke! Det känns som att min mens ska komma närsom här med. Men det kommer jag ihåg från mina andra graviditeter med att jag sprang på toa och kollade hela tiden. Fick MF på bim+2 förra månaden fast det var ingen planerad graviditet.
  • Archimedes
    Flansen skrev 2017-08-30 06:58:04 följande:

Åh det ser ju positivt ut för er båda tycker jag MisseKido och Archimedes!! :D jag har också bim 4 eller 5/9. Ska testa mig imorn tror jag :)

Håller tummarna!
  • Archimedes
    Victoria K skrev 2017-08-30 13:26:50 följande:

Ännu ett "symptom" kanske? Har svettats ganska mycket de senaste två dagarna..både under armarna och mellan benen, har ganska vattniga flytningar också. Någon mer som gör/har gjort det? Kanske är mensen på g? Någon som upplevt det innan mens?

Väldigt jobbigt är det iallafall... :p

Jag har också jättevattniga flytningar. Tror hela tiden att mensen kommer! Är ju skräckslagen att mensen ska komma!
  • Archimedes
    Tisen skrev 2017-08-30 16:41:20 följande:

Jag har BIM 4/9 men har hela denna vecka mått illa, haft småömma bröst och varit en zombie rent ut sagt.. vågar man redan nu testa eller ska jag försöka hålla mig?

Jag ge också bim 4/9 och fick plus idag. Problemet är ju bara att man kommer att noja hela vägen fram till bim om att mensen kan komma
  • Archimedes

Usch jag tror inte att detta lilla plus kommer stanna :(. Fick en mörkare flytning igår och så har jag en molande mensvärk. Nu väntar jag bara på att mensen ska komma :(. Jag som började släppa tankar på missfall igår eftermiddag så kom detta på kvällen. Är på bim-4 så det enda är väl att vänta. Jag kommer aldrig data mig innan bim igen iaf!

Borde jag testa imorgon för att se om strecket blivit starkare? Eller ska jag vara släppa allt och se vad som händer nästa vecka?

• Archimedes
    MisseKido skrev 2017-08-31 12:46:36 följande:

Åh hoppas att det går vägen ändå! Jag är nog fel person att fråga för jag har tydligen blivit testtokig den här gången. Jag beställde hem gravtest "tidigt" idag, hoppas jag hinner få det imorgon. Jag är väldigt osäker på mitt senaste test. Men blir testet starkare så borde det gå åt rätt håll för dig? Du gör det som känns rätt..

Visst borde det bli starkare då?
Svar på tråden Vi med BIM September 2017