Vi med BIM September 2017
Jag var tvungen att testa igen och så här ser kvällens test ut. Bim -4/5, kv ällsurin. Och hållit mig ca 1 timme
Har molvärk och hoppas det går vägen nu
Jag var tvungen att testa igen och så här ser kvällens test ut. Bim -4/5, kv ällsurin. Och hållit mig ca 1 timme
Har molvärk och hoppas det går vägen nu
Tack och detsamma till dig. Vilket bf har du? Jag har 16 maj om allt går vägen : )
BIM idag. Vaknade med ganska så kraftig mensvärk, gick på toa och trodde den skulle komma men icke. Nu, några timmar senare, inget än. Tror hela tiden att den har kommit så jag går o tittar i trosan stup i kvarten. Paranoid! Att denna värk började redan i onsdags vet jag inte hur jag ska tolka...
Brösten är fortfarande ömma och större än vanligt. Idag tycks de ha växt ännu mer :O Bröstvårtorna går knappt att röra vid, gör så jäkla ont!
Ja jag vet!! Iiih! Men jag vågar inte, den kan ju fortfarande komma idag, så vill inte bli besviken två gånger. Ska försöka hålla mig några dagar, om det inte visar sig idag.
Ska gå ut på en långpromenad senare idag, så då kanske mensen kommer. Har hänt förr.
Håller er uppdaterade ;)
Jag kan inte tro att de är sant!
Bim -1
Jag plussade nu precis! Är så glad att vi ska få ett syskon till vår Son <3
Tack så mycket! Ja, jag hoppas plusset kommer snart. Men man undrar ju varför det ska komma om det inte har kommit hittills...? :(
Tjohoo???????? äntligen ska min lilla prins få ett syskon, beräknad 12 maj om allt går som det ska :D
Jodå vi lyckades på första. Vågar knappt tro det. Alla borde använda clearblue med dubbel hormonindikator. Jag känner knappt något heller så det är svårt att veta.
När ska ni berätta för familjer?
Ja det borde ju vara lugnt om du bara dricker max 4 koppar. :)
Jag gick nästan upp dubbelt som dig haha, jag gick ner allt igen. Nu precis för 1 månad sen hade jag gått ner allt. Låg kanske ca 3 kilo över hela tiden men börjde träna mer och äta mer vegetariskt ;) :)
Jag bor i stockholm. Själv?
En fråga. Jag fick en liten flytning nu när jag gick på tis-som var lite gulaktig och tjock är det kört då? Har hört att man ska ha vattniga flytningar nämligen om man är gravid...hur har det varit för er?
[quote=77989551][quote-nick]Pewc skrev 2017-09-05 19:33:48 följande:[/quote-nick][/quote]
Det ser ut som en liten antydan till streck. Vänta 2 dagar och testa igen. Då borde det vara starkare om det är något.
Skulle uppskatta lite tankar och svar på följande "problem".
Denna månad accepterade jag att jag inte fick någon ägglossning då mina test inte gav utslag och jag inte fick någon molvärk som jag brukar få. Jag är även medveten om att mensen kan komma lite senare om ägglossning uteblivit. Men idag är jag på BIM+3 och ingen mens i sikte, inte ens lite molvärk. Dock är jag jävligt trött och kissar oftare än jag brukar men undrar om det inte är min hjärna som spökar. Jag testade negativt med ett CB testa tidigt på BIM, nu är min fråga hur länge jag kan tänkas behöva vänta innan mensen behagar infinna sig och när jag ska börja fundera på om allt står rätt till med min kropp >__>
Hur går det för dig ? Har du blivit sämre/bättre?
Jag pluggar så sitter också en hel del. Mitt nya mål ska bli att röra mig 30 min i streck varje dag. Vissa dagar tar jag i mer vissa dagar mindre. Tänkte jag. Läste att det kan vara bra för gravida. 30 min kommer jag nog hinna de flesta dagar. Jag önskar det iaf hahaha
Hoppas du mår bättre snart :)
Har du hittat någon mer grupp?
Jag har inte facebook så de är inget för mig =P
Trodde ju att jag fick mens i förrgår. Men blödde lite bara på natten. Sen inget mer. Hade inga symtom. Förutom att jag inte hade ont i brösten. Brukar alltid ha det efter ägglossning. Men inte denna gång .
Men tog ett test idag. Började storgråta så glad. Min man kommer inte hem förrän ikväll.. kommer inte kunna koncentrera mig på jobbet... haha :)
Hoppas nu det går vägen <3
Håller tummar och tår för alla andra!