Vi med BIM September 2017
Grattis!!
Grattis!!
BIM - 2
Fick precis ett starkare spökstreck på RFSU som jag använt mest senaste v. =)
Fortfarande svårt att fota men det syns ändå mer...
Har NOLL pms, vilket jag alltid har annars. Sprängande bröst osv. Kan det vara så att man kan vara gravid trots MINDRE symtom än pms?
Kan vara kem grav igen, tänker att det borde vara starkt plus nu men kanske var ÄL sen. Vet inte! Men haft sex ta mej fan nästan varje dag i 4 månader. Haha...
Kunde såklart inte hålla mig. Ser ut att vara något streck där.... svårt att ta in. Jag anade ju...men ändå känns det så overkligt när det knappt märks något?!
Haha
Jag ska testa tisdag morgon igen när jag får den som säger 1-2 veckor gravid t.ex så får vi se... är försiktigt positiv.
Första försöket till nr 2. Använde oss av clearblue dubbel hormonindikator. För att få fram EXAKT ÄL.
Testade positivt idag BIM-2, första försöket till första barnet! Är helt skakis!
Tredje försöket, första barnet!
Har BIM 2/9. Hade tänkt vänta med att testa som tidigast då, MEN efter att ha mått sisådär några dagar bestämde jag mig spontant för att ta ett test idag efter jobbet. .. och det var ett plus! :)
OMG!!! JAG ÄR GRAVID!
Ett fint starkt plus som kom direkt. Jag svävar på moln! Grät till och med en skvätt när jag såg det. HERREGUD vilken lycka. Efter 9 månader får vi ÄNTLIGEN vårt plus. Sååå sjukt! <3 Jag vaknade först för nån timme sen å tänkte jag skulle vänta lite, somnade om och DRÖMDE att jag tog ett test och det var positivt. Är detta verkligen sant!? Åh jag är så glad! =D
Jag kan inte tro att de är sant!
Bim -1
Verkar tyvärr varit kemiskgraviditet för min del "/ nu lärt mig att jag inte ska testa så långt innan BIM.
Haft väldig mensvärk hela dagen och nu i eftermiddags kom det rosa på pappret,så mensen kommer nog nu. Har BIM imorgon eller tisdag -.- typiskt, aja nya tag nästa ÄL!
Önskar er alla ett stort lycka till! <3
Beklagar. Stort lycka till nästa månad
Under min förra graviditet så hade jag en blödning vid tidpunkten för mens, under flera dagar. Det var mindre än vanlig mens men ändå så pass mkt att jag absolut inte trodde jag var gravid. Men det var jag och allt såg bra ut :)
Det är vanligt med små blödningar vid tidpunkt för mens. Hoppas att det fortskrider som det ska för dig nu
Ååå de där ser ju jätte positivt ut. Håller alla tummar jag kan för dig nu att de går bra! Vad har du haft för symtom? å när?
Själv är jag på ÄL+6 idag och BIM väntar jag nästa vecka måndag, tisdag eller onsdag.... Såååå långt kvar, Vill hoppas men försöker tänka på annat. Vi har iaf ett första möte för att påbörja utredning inbokat 21/9 vilket känns super skönt!
Tack!
Jag håller alla tummar jag kan för dig att de går hela vägen. Vilket försök i ordningen är detta? Som sagt genombrottsblödning förekommer ju. Å tycker dagens test ser för starkt ut för att vara en kemisk graviditet.
Själv är jag inne på försök 7 nu
Jodå vi lyckades på första. Vågar knappt tro det. Alla borde använda clearblue med dubbel hormonindikator. Jag känner knappt något heller så det är svårt att veta.
När ska ni berätta för familjer?
Ja det borde ju vara lugnt om du bara dricker max 4 koppar. :)
Jag gick nästan upp dubbelt som dig haha, jag gick ner allt igen. Nu precis för 1 månad sen hade jag gått ner allt. Låg kanske ca 3 kilo över hela tiden men börjde träna mer och äta mer vegetariskt ;) :)
Jag bor i stockholm. Själv?
Vad är det tidigaste ni eller någon ni vet har plussat?
Orkar inte vänta på BIM!!