• Queva

Vi med BIM September 2017

rosali84 skrev 2017-09-14 14:06:08 följande:

BIM imorgon. Ja? Nej?

Tydligt ja! Grattis.
  • Queva

Bim-7

-..

Känner mig inte gravid.

Men kom två droppar mjölk ur mitt bröst förut!?! Nån som varit med om liknande?

• Queva
    Naniismamma skrev 2017-09-14 22:25:59 följande:

lite rött slemmigt på pappret hela dagen idag när jag torkar mig.. hoppas inte mensen börjar krångla :O har ju inte BIM förräns den 23e :/

Kanske nidblödning?
  • Queva
    ereywin skrev 2017-09-15 10:00:11 följande:

Alltså den här mensvärken som började i söndagskväll. Förra månaden hade jag det från måndag - mensen kom på natten till fredag, men här verkar det inte bli någon mens idag heller. Dock sitter det mer på ryggen än i magen idag... Så märkligt! Vet inte om det är bra eller dåligt heller? Superömma bröst och lite lätt illamående har jag också...

Vad spännande! När hade du BIM?
  • Queva
    ereywin skrev 2017-09-15 11:38:47 följande:

BIM på tisdag enligt flo, men jag tror inte att jag brukar ha 14 dagar från ÄL till mens, tänkte som sagt testa imorgonbitti..

Hoppas! ????
  • Queva

Bim -4 och lika minus som innan... :(

Känner mig typ gravid men är nog bara skengravid då.

Lycka till ni andra!

• Queva
    vickanj82 skrev 2017-09-17 10:02:01 följande:

Tog test imorse. Kanske att jag såg super svagt men antagligen inte. Fick inte med det på bild. BIM på fredag. Någon som haft ömma tuttar efter att ha sovit.? Mina är väldigt känsliga just efter sovande.

jag har! Till och med fått ut mjölk droppar ur dom!

Sambon sa man såg ordrorna mer än man brukar. Men ja jag får minus så :/
  • Queva
    knivskrik skrev 2017-09-18 08:45:07 följande:

Nähä, mensen kom till sist i torsdags. Tack och lov var den ganska kort den här gången, den är på väg att ta slut. Hoppas på en mer normallång cykel denna gång och bättre lycka i oktober.

Grattis och lycka till alla ni andra!

Vad tråkigt. Lycka till nästa månad
  • Queva

Om man tittar på denna? Bör man inte plussa på -3? Och ännu tidigare med känsliga som mäter 10mg?

#gerupp
  • Queva
    FruganD skrev 2017-09-18 21:06:33 följande:

Tack för era peppande ord - och stort grattis till Er <3

Jag får försöka låta bli att testa tills på lördag då BIM är.. Svårt att låta bli bara när jag har fem test liggandes i lådan...

Ska vi försöka hålla oss ihop?
Svar på tråden Vi med BIM September 2017