• Queva

Vi med BIM September 2017

Jooosen skrev 2017-09-19 06:39:18 följande:

Neg idag bim-2. Finns det hopp ändå? FAn va tråkigt. Kände mig helt annorlunda denna månad.

Hoppas det.. Har också bim -2 men så blankt det kan bli!

Känner mig annorlunda. Hugger mer i "bebis" magen än värk, täpptnäsa (kan ju vara förkyld) ömma bröst och fått några droppar mjölk!!, sambon sa ordrorna syns mer..

Vad har du för symptom?
  • Queva
    Vendelay skrev 2017-09-19 05:42:56 följande:

Faaan... igår fick jag ett svagt plus. Idag fick jag negativt på ett digitalt. Fan jävla skit orkar inte

När har du bim?
  • Queva
    FruganD skrev 2017-09-19 07:44:57 följande:

Det kan vi göra :)

Gick sådär för mig idag ><

Tog tre test!! Hahah... men från och med nu då inget och invänta mens.. den bör komma om 2-3dagar..! När skulle din komma?
  • Queva
    Jooosen skrev 2017-09-19 07:58:08 följande:

Kan tillägga endast äl +10... hur många dagar efter äl e du? Super ömma bröstvårtor och öm mot armhålan i ena bröstet. Mer flytningar. Ingen molvärk alls dock. Vill så gärna!!!kram

Äl+12
  • Queva
    Lucia1987 skrev 2017-09-19 07:58:34 följande:

Idag ska jag berätta för mannen :D nu vågar man wiiiihooo

Woppie woopie! Lägg en bulle i ugnen och se om han fattar ????
  • Queva
    saraama skrev 2017-09-19 08:26:04 följande:

Här är en bild i dagsljus också...

Tydligt plus! Grattis!! Har du testat något innan?
  • Queva
    AAMLB skrev 2017-09-19 09:37:33 följande:

Jag kan ju inte låta bli att testa igen ... på CB digital är det negativt , men 2 stycken RFSU och ett Apotekets egna visar svagt positivt ! Kan alla dom andra 3 visa fel??

Helt klart plus! Grattis!
  • Queva

Okej!?! Jag är nog knäpp.. inte ens fått plus.. så gick jg in på hm för lite tröstahopping.. köpte mammajeans och shorts.. haha.. var rea.. och hoppas ju.. hur sjukt är inte det!?! Köpte tre testa tidigt med.. till.. är det fyra timmar man ska hålla sig?

• Queva
    AAMLB skrev 2017-09-20 11:13:47 följande:

Nu har jag testat färdigt! Nu litar jag på testet xD tog 4 st test från i föregår till igår med RFSU och Apotekets. Alla visade väldigt svaga plus som kom efter ca 3-5 min.

Tog idag ett CB och samma sekund som Stickan började fyllas med urin så kom ett plus fram! Varje sekund som gick blev det dessutom starkare och starkare !

??????

Grattis igen!!
  • Queva
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-20 11:36:08 följande:

En grupp med 20 talet medlemmar där vi skriver i en hemlig privat grupp om bebisverkstaden :)

Jag är gärna med!
  • Queva
    mamma231 skrev 2017-09-20 16:01:57 följande:

Nu börjar det närma sig igen, bim på söndag! Förra månaden fick jag tydliga ÄL flytningar och vi myste i princip varje dag så trodde verkligen att vi skulle få ett plus så blev väldigt besviken när mensen kom även fast de va första försöket efter spiraluttaget.

Den här månaden har jag istället varken haft några ÄL symptom eller känt mig gravid.. kan ju hoppas det är positivt!

Funderar på att testa på lördag, spelar det någon roll om man tar ett clearblue digital eller ett vanligt clearblue när de är bim-1?

Skall funka bägge två. :)
  • Queva

Nu kom de blodiga flytnigar så mensen i morgon. ???? Lycka till alla!

Svar på tråden Vi med BIM September 2017