Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Oj va dåligt upplösning det blev :(
Är nu på BIM -4
Skulle vänta med att testa till BIM men det räckte lite molvärk så började jag testa - herre Gud så dåligt tålamod man har!
Översta testet är fredag och de två i mitten lördag och så idag,söndag, längst ner.
Undrar om det bara är torkstreck?
På det nedersta kunde man ana något även innan det torkade, men kan lika gärna vara stirrsymptom :)
Visst kan man ana något på alla men svårt att säga om det är positivt eller tork, är inte så bra på gravtest. Hoppas det är plus!
Wow snyggt jobbat!
Det ska vi ha nästa månad ;) :)
Ingen mens än men känner att den är på g. :/
Bättre den kommer snabbt så får man börja om så snart som möjligt.
Det borde lyckas om ni prickade alla dagar :) hoppas hoppas! När är BIM? Hur länge har ni försökt?
Hejsan, jag hoppar in här då jag hade bim idag, men fick mens igår :(
Så nu är de nya tag inför nästa ägglossning som ska vara ungefär 6 september, och nytt bim är 20 september. Blir andra försöket. Jag har ganska korta cyklar på 25-26 dagar. Varit väldigt irriterande när det känns som man har mens hela tiden, men skönt nu när man försöker och inte behöver vänta så länge.
När ska man börja med ägglossningtesten ungefär? :)
Men! Jag tänker att ni inte kan ha försökt överdrivet länge m ett syskon om första är i 1-års åldern?
Tog hen länge att få till?
Jag är 33 och vill ha tre eller kanske tom fyra barn, försöker m andra barnet nu.. Men, ja, man tänker ju olika..
Lägger ni ner för alltid eller ett tag?
Vi vill gärna ha ett somarbarn så vi båda kan vara hemma...men lyckas vi ej funderar vi nästan på att vänta till nästa sommar. Men sjukvården är så dålig och ännu värre på sommaren så kanske ej gör något om man missar....
Hur tänker ni om det?
Perioden när man kastas mellan hopp och förtvivlan.... tiden innan mens(eller icke mens).. gaah
Perioden när man kastas mellan hopp och förtvivlan.... tiden innan mens(eller icke mens).. gaah
Hejsan, jag hoppar in här då jag hade bim idag, men fick mens igår :(
Så nu är de nya tag inför nästa ägglossning som ska vara ungefär 6 september, och nytt bim är 20 september. Blir andra försöket. Jag har ganska korta cyklar på 25-26 dagar. Varit väldigt irriterande när det känns som man har mens hela tiden, men skönt nu när man försöker och inte behöver vänta så länge.
När ska man börja med ägglossningtesten ungefär? :)