Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Jotack,. Fruktansvärt. Håller tummarna för alla här som kämpar!!
Fuck känner av mensvärk....
Fuck känner av mensvärk....
Haha ja eller hur :) tror inte vi haft så någon av de andra månaderna vi försökt faktiskt. Så tycker man borde maxat alla chanser ju! Hoppas!
BIM kan va lite när som, jag har så oregelbunden mens så de har varierat mellan 25-36 dagar. Nu är jag på dag 28. Vi har försökt 9 månader. Känner smått "mensvärk" och ryggvärk nu.. så vi får väl se..
Jobbigt när man känner dem där mens symtomen. Man vill inte den ska komma samtidigt som man vill den ska komma så man kan försöka igen.. men blää
Vi lägger ner för gott.
Vår dotter föddes i juni, precis när första semesterveckan inom vården dragit igång. Vi fick därmed inte plats på "vårt" sjukhus utan fick åka i 45 min med bil till ett annat sjukhus. Trodde nästan att hon skulle komma på motorvägen och vi hann bara vara på förlossningen i två timmar. Efteråt fick maken springa och assistera barnmorskan när hon sydde mig då det fattades usk.
Jag vägrar föda en sommar till.
Ah verkligen!! Me to. Hoppas på massa plus!!
Perioden när man kastas mellan hopp och förtvivlan.... tiden innan mens(eller icke mens).. gaah
Är nu på BIM -4
Skulle vänta med att testa till BIM men det räckte lite molvärk så började jag testa - herre Gud så dåligt tålamod man har!
Översta testet är fredag och de två i mitten lördag och så idag,söndag, längst ner.
Undrar om det bara är torkstreck?
På det nedersta kunde man ana något även innan det torkade, men kan lika gärna vara stirrsymptom :)
Tack Flansen.
Hoppas på att vi alla får lycka! :)
Ibland tänker jag att det är tur att jag har ett jobb att gå till på vardagarna. För på helgerna tänker jag bara preggotankar när det närmar sig bim. Och ska tilläggas att jag bara är inne på andra månaden med att försöka på riktigt med barn nr 2.
Så med det sagt tog jag ett early predictor tidigare idag.
Syntes inte mycket...
8 timmar senare ser det ut så här:
Strecket ser inte rött ut tyvärr, och jag förstår såklart att det är ett torkstreck. Men testade förut med early predictor och då gav det inget utslag efter heller. Skumt..
Dessutom hände något märkligt nyss, min man frågade "skriver du på familjeliv" varpå jag blev stum och sen började bortförklara mig och gömde telefonen. Varken han eller jag väl aldrig att jag skulle bli en FL-människa, men här sitter man ändå :) ganska trevlig ändå med andra kvinnofolk som förstår vad man går igenom så att man inte behöver tjata hål i huvet på gubben!
Tack Flansen.
Hoppas på att vi alla får lycka! :)
Ibland tänker jag att det är tur att jag har ett jobb att gå till på vardagarna. För på helgerna tänker jag bara preggotankar när det närmar sig bim. Och ska tilläggas att jag bara är inne på andra månaden med att försöka på riktigt med barn nr 2.
Så med det sagt tog jag ett early predictor tidigare idag.
Syntes inte mycket...
8 timmar senare ser det ut så här:
Strecket ser inte rött ut tyvärr, och jag förstår såklart att det är ett torkstreck. Men testade förut med early predictor och då gav det inget utslag efter heller. Skumt..
Dessutom hände något märkligt nyss, min man frågade "skriver du på familjeliv" varpå jag blev stum och sen började bortförklara mig och gömde telefonen. Varken han eller jag väl aldrig att jag skulle bli en FL-människa, men här sitter man ändå :) ganska trevlig ändå med andra kvinnofolk som förstår vad man går igenom så att man inte behöver tjata hål i huvet på gubben!