Kontrollfreak skrev 2017-08-05 12:10:59 följande:
Eliluc ja man kan ju hoppas ?? Min barnmorska sa att man kan bli gravid direkt tom om man har haft sex fem dagar innan man tog ut spiralen.
När tänker du att du har bim? Jag har köpt billiga graviditetstest från testlagret så testar varje dag. Vet att det kanske är lite tidigt för att det ska synas men vill så gärna se ett litet svagt sträck. Hade även en liten rosaaktig flytning/blödning en förmiddag för någon vecka sen, hoppas att det var en nidblödning.
Gick in på din profil och så att du också har två barn sen innan. Jag har en pojke på 6,5 år och en flicka på 5 år. Hade väl tänkt att jag inte skulle ha fler barn men en efter en skilsmässa och att ha träffat mannen i mitt liv som inte har barn innan, ändrade jag uppfattning. Vill så gärna dela denna resa med honom. Finaste man kan göra ju. När vi nu har bestämt oss vill man ju bara att det ska hända nu!
Hade väldigt lätt att bli gravid de andra gångerna. Men då var det p-piller jag slutade med o då tog den en respektive två menstrationer. Men nu är jag ju äldre (34år) och dessutom annan partner så man vet ju inte. Dock "tillverkar" vi ju mycket oftare ön jag gjorde då, haha.
Inget sträck än men heller ingen mens. Samtidigt känns det som jag har endel symtom men som sagt kan det ju vara inbillning eller hormonerna som är förändras IOM uttaget. Gud vad jag är otålig! Sen är ju min sambo likadan och vill ju detta så otroligt mkt och är sjukt förväntansfull. Inte så lätt att inte tänka på det hela tiden även om man vet att det inte är bra att tänka förmycket.
Jag har bim den 15/8, hade förra den 18/7 så
Mellan den 15-18 borde jag ha det , brukar vara en månad emellan innan , men när jag hade staven så blödde jag knappt. Innan jag tog u den blödde jag dock 2 gånger på 3 veckor och de höll på i en vecka . Så fick en veckan semester från mensen ???? när hade du bim ?
Ja det har jag , vi skulle ha 2 först , men vi tänkte att en till kan vi ju skaffa ???? kul om det tar sig !