• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • janeways

Hej!

Tog själv ut min Nuvaring i april, försöker på första barnet ????

• janeways

Hur var dina förra graviditeter och symptom?

• Nlg

Tog ut min hormonspiral den 7/7, har BIM söndag så jag hoppas på ett plus, testar imorgon! ????

• Eliluc
    Nlg skrev 2017-08-04 12:10:03 följande:

Tog ut min hormonspiral den 7/7, har BIM söndag så jag hoppas på ett plus, testar imorgon! ????

Åh vad kul ! Då hoppas vi på ett plus ????????????
  • Eliluc
    janeways skrev 2017-08-04 10:56:19 följande:

Hur var dina förra graviditeter och symptom?

De första var nog inte så mycket , det har Molat i nedre delen av magen på båda två innan vad roligt om det skulle ta sig direkt
  • Eliluc
    janeways skrev 2017-08-04 10:55:28 följande:

Hej!

Tog själv ut min Nuvaring i april, försöker på första barnet ????

Åh vad roligt har du haft äl ? När har du beräknad mens ?
  • janeways
    Eliluc skrev 2017-08-04 13:35:56 följande:

Åh vad roligt har du haft äl ? När har du beräknad mens ?

Jaa spännande är det!

Min mens rullade på som vanligt med undantag för fler mens-dagar, från 2-4 till 4-7 dagar.

Har kommit runt 20:e varje månad men nu i juli ingen alls! Är på BIM +21 dagar sen enligt appen "Flo" som jag började använda för att ha lite koll..
  • janeways
    Nlg skrev 2017-08-04 12:10:03 följande:

Spännande! Är det första?
  • Eliluc
    janeways skrev 2017-08-04 14:05:41 följande:
    Jaa spännande är det!

Min mens rullade på som vanligt med undantag för fler mens-dagar, från 2-4 till 4-7 dagar.

Har kommit runt 20:e varje månad men nu i juli ingen alls! Är på BIM +21 dagar sen enligt appen "Flo" som jag började använda för att ha lite koll..
    Har det preventivmedlet fungerat bra tycker du ? så spännande det är !
  • janeways
    Eliluc skrev 2017-08-04 15:09:10 följande:

Har det preventivmedlet fungerat bra tycker du ? så spännande det är !

Det bästa jag testat! Främst pga att den portionerar ut låga doser hela tiden (till skillnad från p-piller!) men också att min migrän försvann helt.

Nu funderar jag mest på om det är något därinne i magen eller om jag bara "hoppar över" en mens.. Det har aldrig hänt tidigare?!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?