hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Hej!
Tog själv ut min Nuvaring i april, försöker på första barnet ????
Hej!
Tog själv ut min Nuvaring i april, försöker på första barnet ????
Hur var dina förra graviditeter och symptom?
Åh vad roligt har du haft äl ? När har du beräknad mens ?
Tog ut min hormonspiral den 7/7, har BIM söndag så jag hoppas på ett plus, testar imorgon! ????
Har det preventivmedlet fungerat bra tycker du ? så spännande det är !
Jag ser direkt ett svagt streck! Pröva imorgon bitti igen! :)
Läget nu: senaste mensen 17-22/6.
Fortfarande ingenting! Bara negativa tester men ingen mens. Har aldrig hoppat över såhär tidigare, med eller utan preventivmedel.
Blir så less! :(
Alltså vad skumt ?! Jag menar det borde ju gå åt något håll : - / ! Hoppas det bara är hormonet som är lite så det inte visas än ?
Alltså du kan säkkert berätta inatt mensen inte vart där sedan juni och att du börjat bli orolig , för kommer det ingen mens eller graviditet så vill du ju veta varför det inte kommer något ? Och om det är en graviditet så vill du ju veta det med ! Du kan säkkert få ett vul .
Känner mig helt uppblåst idag , trött å sovit middag :O ont i ryggen , varm känsla, ännu öm i brösten, fick illa mående attack av en tur med bilen till tippen! Helt skumt , har börjat över analyserar folks trådar å alla tester de lägger Ut, jätte kul haha , läste om en tjej som gjorde 3 tester på rad helt chockad att hon plussat, kom på mej själv hur jag låg med världens smile å skratta hoppas vi ocå plussar allihopa , blir spännande, annars tuta å köra inför nästa ÄL :)
Nej va härligt , läste precis att vi får 25-26 grader i morgon å på fredag, varit höst här ett par dar nu :-/ ja då får mi njuta av ledig het å extra mycket mys :-P
Jaaa <3 tack lite skakig å plötsligt nervös haha