• Zanda

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hejsan! Hoppar gärna in här om jag får? Väntar på plus och har BIM 16/8 och det blir i så fall mitt fjärde barn. Har en tjej född april-12, en kille född mars-14 och en till liten kille född dec-16. Hoppas nu på en vår/sommarbebis-18!

• Zanda

Kul att få följas åt här!

När vågar ni testa?! Läste att Clearblue har nåt test nu som funkar 6 dar innan BIM, nån som testat?!

• Zanda
    Sophie90 skrev 2017-08-06 19:57:11 följande:

Har inte vågat än!!

Åååå spännande - testa!!! Hur klarar du att hålla dig hihi?!
  • Zanda

Jag är så "tråkig", har aldrig några känningar av något. Har gått igenom alla mina graviditeter utan att nästan känna nåt alls, bara varit som vanligt...Jag VEEET, det är något att bara vara glad och tacksam över, men ibland skulle man bara vilja ha liiite känningar, speciellt nu!

• Zanda

Här började jag blöda lite sent igår kväll och nu har jag full mensstyrka på blodet... Jättekonstigt för det är tio dagar för tidigt, vet att jag hade ÄL den 2/8 för kollade med sticka...kan det vara ett supertidigt missfall som kroppen stöter ut tror ni?! Ammar min lille fortfarande iofs så kroppen är väl inte helt i balans ännu kanske... Trodde att det kanske var en nidblödning men jag vet inte?! Nån som haft det?!

Well well, detta var ju första försöket så det är bata att köra igen!

Hänger kvar här ett tag om det är ok, kul att följas åt!

• Zanda
    skorpio skrev 2017-08-07 16:56:45 följande:

Kan ju va nå obalans :-/ <3

Jo säkert, men det är bara att försäka igen om några veckor! Sååå otålig bara, vill vara gravid nu!
  • Zanda

Yes jag börjar också med jobb igen på måndag, känns nästan skönt med lite rutiner igen plus att tiden går snabbare till nästa ÄL! Detta var ju vårt första försök och alla tre barnen har tagit sig på första eller andra så jag är både bortskämd och otålig tror jag! Tyckte bara att jag hade tajmat in allt så bra denna gång...

• Zanda

Jag är nästan lite avis på er som får symptom, jag har aldrig känt nåt under tre graviditeter! Men ska väl inte klaga antar jag!!

Vilka test kör ni? Har kört Clearblues ÄL och även gravtest men de är ju snordyra så hade varit bra med nåt alternativ?!

Hihi vi kör ju lite extra trix för att tjejbaka, inte för att jag vet om det funkar men det är kul att försöka iaf!

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?