Inlägg från: vartjagängår |Visa alla inlägg
  • vartjagängår

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hoppar med här :)

BIM 14/8. Andra försöket. Vi har två barn var sen tidigare så varannan vecka är det underbart kaos här hemma & varannan knäpptyst. Hoppas SÅ att det tagit sig nu!

• vartjagängår

Herregud vad jag testar & letar symptom! Blir helt trött på mig själv då jag egentligen vet att det är förtidigt för både plus & känningar. Inte varit såhär hispig de andra gångerna. Måste va åldern ????????

• vartjagängår
    vartjagängår skrev 2017-08-08 21:23:51 följande:

Herregud vad jag testar & letar symptom! Blir helt trött på mig själv då jag egentligen vet att det är förtidigt för både plus & känningar. Inte varit såhär hispig de andra gångerna. Måste va åldern ????????

& alla frågetecken var garvande smileys ;)
  • vartjagängår
    ÅsaMaria skrev 2017-08-09 16:49:23 följande:

Idag har jag min mage varit extremt svullen. Tränar varje dag men den är ändå sjukt uppblåst. Har även varit konstigt fisig idag av någon anledning (haha). Tror dock att huvudvärken är för jag börjar bli förkyld, känner mig riktigt hängig och trött. Vågar inte ta Kan Jang som oftast bromsat en eventuell förkylning tidigare. Någon som vet om en liten hutt skulle kunna påverka såhär tidigt (4 veckor sedan mens)?

Har för övrigt BIM idag, inget än så länge!

Galet fisig både igår & idag haha. Sjuuukt jobbigt
  • vartjagängår
    skorpio skrev 2017-08-10 07:51:07 följande:

Kissa på Stickan i morse Bim-4 , vet ej om jag fått in bilderna klokt ! Ser ni nå ?

Grattis!! Kissade jag med men här vart det inget.. :/
  • vartjagängår
    FruSi skrev 2017-08-10 11:34:26 följande:

Kul o kunna följas åt! Grattis till er som lyckats. Jag fick mensen igår.... men bara att försöka nästa gång. Vad är era bäst tips? :)

Vi har sex minst en gång om dagen. Jämt. Försöker låta bli men det är svårt haha, blir det inget nu (BIM -4 & minus på stickan imorse) så ska vi verkligen låta bli varandra några dagar nästa månad så vi kan toppa honom haha. Min dotter blev till på ett ligg under en månad så mitt tips blir la att inte göra det för ofta :D
  • vartjagängår
    skorpio skrev 2017-08-10 16:10:35 följande:

Är du på Bim-4 idag? Då hinner du ännu plussa spännande

Ja än finns det hopp ;)
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?