• ÅsaMaria

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hoppar också in här. BIM imorgon men jag är lite kluven.. har svullen mage, huvudvärk, sporadiskt och lätt illamående samt börjar bli mer trött jämfört med 1 vecka tillbaka. Önskar innerst inne att jag plussar men bästa vore om det inte blir något. Drog axeln ur led för 2 mån sen. MR visade på behov av stabiliserande operation och läkaren menade på att jag absolut inte får vara gravid (plussar jag så är det så) men vi kan ha lyckats pricka in ÄL innan jag träffade läkaren. Så blir det inget måste jag få glädjas åt er som lyckas plussa (!!!!), invänta operation och sen börja om igen. :)

• ÅsaMaria
    Thisdream skrev 2017-08-08 22:42:35 följande:

Bim imon men ikv fick jag Spottings..

Första gången jag blev riktigt riktigt besviken. . För denna månaden hade jag äl på RÄTT sida ( har bara en äggledare).. känner mig helt tom faktiskt.. bara hoppas jag inte behöver vänta 6 månader till innan jag får äl på rätt sida igen...

Bara ge sig på försök nr 5 nu då. Suck

Usch vad jobbigt, försök var positiv oavsett! Stress gör allt bara ännu svårare ??
  • ÅsaMaria

Idag har jag min mage varit extremt svullen. Tränar varje dag men den är ändå sjukt uppblåst. Har även varit konstigt fisig idag av någon anledning (haha). Tror dock att huvudvärken är för jag börjar bli förkyld, känner mig riktigt hängig och trött. Vågar inte ta Kan Jang som oftast bromsat en eventuell förkylning tidigare. Någon som vet om en liten hutt skulle kunna påverka såhär tidigt (4 veckor sedan mens)?

Har för övrigt BIM idag, inget än så länge!

• ÅsaMaria
    vartjagängår skrev 2017-08-09 17:35:55 följande:

Galet fisig både igår & idag haha. Sjuuukt jobbigt

Haha, speciellt när man inte kan göra något åt det :')

Förstår dock inte vad den är med denna hängighet, tog en varm dusch, la mig i sängen ett tag, gick sedan ut påväg en kort promenad och nu mår jag bra igen. Kändes som jag hade feber tidigare, och frös som sjutton.. :(
  • ÅsaMaria
    vartjagängår skrev 2017-08-10 15:21:49 följande:

Vi har sex minst en gång om dagen. Jämt. Försöker låta bli men det är svårt haha, blir det inget nu (BIM -4 & minus på stickan imorse) så ska vi verkligen låta bli varandra några dagar nästa månad så vi kan toppa honom haha. Min dotter blev till på ett ligg under en månad så mitt tips blir la att inte göra det för ofta :D

Försökte också på det förra månaden men jag tror bara det resulterade i att jag stressade upp mig ochstress är ju interna för kroppen.
  • ÅsaMaria

BIM +2 idag. Har inte testat idag men funderar på att göra det imorgon bitti.. ingen feberkänsla men allmänt trött och halvdålig i magen. Mått illa lite från och till men det skulle likväl kunna vara inbillning (varit med om det förr). Det som stör mig mest är min svullna mage, den brukar bli svullen innan Mens men lååångt ifrån såhär svullen.

• ÅsaMaria
    skorpio skrev 2017-08-10 19:22:35 följande:

Jag e oxå uppblåst om magen, mår illa å e omättligt trött, piggnar till lite på Em ! Testa i morgon

Var precis iväg och köpte test, tänkte göra ett imorgon. Meddelar direkt!! ???? Ska du också testa imorgon?
  • ÅsaMaria
    Liiiiiiillaloppaan skrev 2017-08-10 19:52:01 följande:

Hänger på här och hoppas också jag på det där plusset i augusti..

Några dagar kvar till BIM och inbillar mig en hel drös med symtom. Inga positiva tester än men håller tummarna för oss alla ?

Välkommen! Tänkte precis skriva att du ska försöka "leva normalt" men jag är ju likadan :/ :')

När är BIM?
  • ÅsaMaria
    Liiiiiiillaloppaan skrev 2017-08-10 20:08:39 följande:

BIM är på måndag, det är svårt det där med att leva normalt när man väl bestämt sig hehe

Men det är ju bara att vänta och se helt enkelt. Håller tummarna !

Håll dig till måndag åtminstone innan du testar! Lova mig det! :)

Hur länge har ni försökt? Och vad har du för symptom? :D
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?