hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Kul o kunna följas åt! Grattis till er som lyckats. Jag fick mensen igår.... men bara att försöka nästa gång. Vad är era bäst tips? :)
Kul o kunna följas åt! Grattis till er som lyckats. Jag fick mensen igår.... men bara att försöka nästa gång. Vad är era bäst tips? :)
Vi har sex minst en gång om dagen. Jämt. Försöker låta bli men det är svårt haha, blir det inget nu (BIM -4 & minus på stickan imorse) så ska vi verkligen låta bli varandra några dagar nästa månad så vi kan toppa honom haha. Min dotter blev till på ett ligg under en månad så mitt tips blir la att inte göra det för ofta :D
Jag fick också plus imorse även på testet som inte gått ut bästföre. Syns fortf otydligt på det testet på kortet men det är ett streck. Äl+10 andra försöket, hoppas det håller sig inne nu. :)
Hoppar in här också! Ny här på FL. Hade ÄL igår och håller tummarna för denna gång. Andra försöket. Men alltid jobbig väntan. Kan bero på att jag har endometrios och rädd för att det inte ska funka. Nu håller jag tummarna för mig och alla er andra som hoppas denna månaden :)
Nu under äl veckan så kör vi vartannan dag och på dagen då äl är vad tror ni om det ?