hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Hänger på här och hoppas också jag på det där plusset i augusti..
Några dagar kvar till BIM och inbillar mig en hel drös med symtom. Inga positiva tester än men håller tummarna för oss alla ?
Hänger på här och hoppas också jag på det där plusset i augusti..
Några dagar kvar till BIM och inbillar mig en hel drös med symtom. Inga positiva tester än men håller tummarna för oss alla ?
Välkommen! Tänkte precis skriva att du ska försöka "leva normalt" men jag är ju likadan :/ :')
När är BIM?
BIM +2 idag. Har inte testat idag men funderar på att göra det imorgon bitti.. ingen feberkänsla men allmänt trött och halvdålig i magen. Mått illa lite från och till men det skulle likväl kunna vara inbillning (varit med om det förr). Det som stör mig mest är min svullna mage, den brukar bli svullen innan Mens men lååångt ifrån såhär svullen.
Håll dig till måndag åtminstone innan du testar! Lova mig det! :)
Hur länge har ni försökt? Och vad har du för symptom? :D
Håll dig till måndag åtminstone innan du testar! Lova mig det! :)
Hur länge har ni försökt? Och vad har du för symptom? :D
Första? :)
Hoppas på att det visar plus! Jag ska testa imorgon och därefter hålla tummarna för dig till måndag!! :)
BIM+4 och jag testade positivt! :)
Hej!
Jag & sambon är inne på månad 4 med försök på 1a barnet. Är enligt appen 1 v efter äl idag. Igår vid sex kom en liten blödning. Sedan inget mer under resten av dagen. Och imorses så kom det igen, någon som upplevt samma ? Nidblödning? Har inga andra symtom vad jag kan komma på.... och är bim -9 idag så för tidigt att testa men blir himla nyfiken nu :)
Är bim-7 idag. Igår när vi hade sex så fick jag också en lite blödning. Lite färskt blod precis vid sexet. Har läst att vid graviditet kan slemhinnor o livmodertappen bli lite sköra o känsliga så därför kan man få lite blödning. Jag hoppas på att det är därför o att det snart blir ett pluss för oss båda ????