• Mrs-A

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej jag hoppar gärna in här.

Försökt sedan Januari lite till och från...

Sista mensen - 12/7

Ägglossning - 28/7

6/8 börja jag må lite konstigt, små ont i magen sugen på djungelvrål ( salt lakrits ) för övrigt så HATAR jag lakrits

Hatar päron också men världens sug för det med.?

Testade den 7/8 - negativt

Testade 8/8 - negativt

Har bim imorgon....

Igår hade jag världens feber och var kallsvettig...

Jag tror jag inbillar mig... någon som kanske känner igen sig?

Känner inte av att mensen ska komma då jag alltid har ont i magen, men ingenting än ... förutom molnvärken då...?

• Mrs-A

Hej jag hoppar gärna in här.

Försökt sedan Januari lite till och från...

Sista mensen - 12/7

Ägglossning - 28/7

6/8 börja jag må lite konstigt, små ont i magen sugen på djungelvrål ( salt lakrits ) för övrigt så HATAR jag lakrits

Hatar päron också men världens sug för det med.?

Testade den 7/8 - negativt

Testade 8/8 - negativt

Har bim imorgon....

Igår hade jag världens feber och var kallsvettig...

Jag tror jag inbillar mig... någon som kanske känner igen sig?

Känner inte av att mensen ska komma då jag alltid har ont i magen, men ingenting än ... förutom molnvärken då...?

Och så har jag varit HELT slut i kroppen senaste 3 dagarna, ingen ork att resa mig från sängen ens...

• Mrs-A
    ÅsaMaria skrev 2017-08-10 21:25:38 följande:

Är det första gången du känner något?

Jag var febrig i förrgår och igår men inget idag, trodde jag skulle åka på en ordentlig förkylning. Inga cravings.. Har dock inte testat mig ännu (BIM+2) så mina ord betyder inget ännu hehe!

Hej, aaa det är första gången jag känner sug på lalrits och päron och första gången jag känner mig HELT slut i kroppen på detta sätt... har inte haft jätte mycket att göra på jobbet så jag vet inte varför jag är så trött... sover 9 timmar om nätterna och vill sova på dagarna ...

och febern igår... Uush! Jag tror att jag kanske bara inbillar mig då jag så gärna vill plussa men mannen har också reagerat på min trötthet...
  • Mrs-A
    skorpio skrev 2017-08-10 21:57:53 följande:

Låter ju faktiskt som du e gravid haha

Jag hoppas ju men samtidigt så har jag blivit så besviken varje månad så är rädd för ett minus igen... så vågar inte hoppas för mycket...

Har iallafall beställt fler tester från testlaget idag så om mensen inte kommer innan paketen sp ska jag testa...
  • Mrs-A

Beräknad bim idag...
    Fortfarande ingenting...
    Brukar alltid komma direkt på morgonen eller på kvällen...

Har fortfarande molnvärk så den kanske är på G .
    Beställde test från TL igår så de kommer nog inte förräns på måndag ????
    Så har mensen inte kommit igång till måndag så ska det testas här!

Har även beställt ÄL test, rosenrot så nu jöklar om det inte har tagit sig så ska det ske i augusti! Ger inte mig hehe

Någon som testat rosenrot?
    Något att säga om de

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?