• Repet

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Även jag hoppas på plus i augusti,
    Fick PCOS diagnos i början av sommaren efter att ha "försökt" (hade ingen mens alls i två år) och är mitt i vår första hormonbehandling, så hoppas så innerligt att det fungerar direkt!
    Så jag hade äl den 4/8 och tror att jag således har BIM på torsdag eller fredag denna vecka. Är lite osäker på hur en räknar faktistk, två veckor efter äl stickorna visade positivt eller två veckor efter ägglossningen? har haft massor med suspekta symptom sedan äl. men i och med att jag aldrig har haft det innan så har jag ju ingen aning om det beror på hormonbehandlingen, vanliga symptom efter äl eller om det är något som faktiskt växer i mig, hoppas på det sistnämnda!

• Repet

Även hos mig har mensen kommit i helgen. Så nu är det bara att börja om hela karusellen en sväng till... trodde verkligen att det skulle funka denna gång i och med att jag fick äta hormoner och att jag på ultraljudet hade två fina ägg... men icke. å andra sidan, har vi hållt på i nästan två år allra redan, vad spelar en månad till för roll?! Lycka till alla ni andra!

• Repet

Idag visade agglossningstestet positivt igen, blev lite chockad i morse i och med att det bara är CD11! men dags att försöka ännu en gång, det är ju vårt andra försök med hjälp av hormonbehandling. Var hos läkaren nu på morgonen och allting såg bra ut, hade en äggblåsa som var redo, även om den var lite mindre än förra månaden (bara 16mm den här gången, 20mm förra gången). 

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?