• Imra

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hoppar in i denna tråden! :)

Vi är inne på 2:a försöket, hade äl den 2/8 och har bim den 16/8.
    Har små känningar i tjejmagen, men hade det förra gången också och det blev inget plus. Så känns som det är inbillning.
    Men har även lätt ömma bröst.
    Har sagt till mig själv att jag inte ska gå runt och känna och hoppas, men så svårt att låta bli! ;)

• Imra

Kontrollfreak:

Hehe ja, svårt att låta bli att känna. Är sugen på att testa imorgon men vet ju att det är väldigt mycket för tidigt.. men vill ju så gärna! :D

Känner som sagt i tjejmagen, men även lite i ryggen som gör att jag känner mig seg i benen? Hade exakt samma förra månaden men aldrig känns så innan..? Blir så förvirrad.. :')
    Har även kissat ovanligt mycket idag.

Väldigt kul att följa allihop och hoppas att alla får sitt efterlängtade + snart! :)

• Imra

Börjar bli lite nervös! Har ställt in mig på att vi inte lyckats denna månaden, vet inte varför men vill inte bli besviken tror jag.

Men har känns i magen hela morgonen, metallsmak i munnen och kissat mycket..
    Men har 7 dagar kvar till bim.. :)

• Imra
    ÅsaMaria skrev 2017-08-11 05:26:36 följande:

BIM+4 och jag testade positivt! :)

Stort grattis, vad kul! :D

Drömde att jag plussade inatt haha, men får vänta några dagar till. ;)
  • Imra

Testade negativitet idag, bim -4. Kände mig illamående hela dagen igår så trodde faktiskt att det skulle visa något.

Som tur är så är det inte helt kört att få + än. :)

• Imra
    Bean skrev 2017-08-13 13:21:51 följande:

Nu har jag testat och det var positivt :D

Stort grattis vad kul! :D

Själv testade man negativt idag igen, bim -3.. börjar tappa hoppet lite även att det fortfarande fint en chans till ett +.
  • Imra

Tog lite bilder på testet jag tog i morse, och nu när jag tittade på dom så tycker jag att jag ser något?? Någon mer som gör det?

• Imra
    Kontrollfreak skrev 2017-08-13 20:08:46 följande:

Jag ser ett sträck! Testa imorgon igen, tror du är gravid ??

Ska ta ett nytt test imorgon igen, hoppas hoppas hoppas!
  • Imra
    mammamalin skrev 2017-08-13 20:51:18 följande:

Ja hoppas hoppas! :D Är strecket lika tydligt om du inte gör bilden svartvit?

Ja! :) Nja inte lika tydligt, men man ser ett svagt streck.
  • Imra
    mammamalin skrev 2017-08-14 16:41:41 följande:

BIM-2 eller 3 idag. En vecka efter ÄL blev jag trött, fick molvärk.. Nu har det tillkommit svagt illamående och jag är mycket varmare än vanligt, typ lite feberkänsla.. Testade negativt BIM- (Fast att jag skulle hålla mig till bim med testerna, jag är sämst!). Har dock inte gett upp hoppet än :) Någon annan med BIM i veckan?

Låter exakt som mig det där! Har typ samma känsla i kroppen som du. Såg ett svagt streck på mitt test jag gjorde igår men idag var det neg igen... :( har också så svårt att hålla mig, har bim på onsdag!

Håller alla tummar och tår!
  • Imra
    mammamalin skrev 2017-08-14 16:59:21 följande:

Åh vad kul! Ja visst är det svårt, trodde jag skulle klara av att låta bli den här gången hahah! 

Har du tagit båda testen på morgonen? Samma typ av test?

Håller tummarna för dig med! :)

Trodde också jag skulle kunna hålla mig denna gången, men nej då. ;) Ja samma test och på morgonen, så känns lite konstigt? Men får se var det visar imorgon och på bim.
  • Imra

Blir så förvirrad.. fick ju ett väldigt otydligt plus i söndags. Men sen dess har jag fått negativt varje dag. :(

Har känningar i magen och har haft i typ fem dagar. Illamående som kommer och går. Och idag när jag kom från jobbet hade jag haft lite röd/brun-aktiga flytningar? Har bim imorgon och har aldrig haft sånna flytningar innan?

Någon som känner igen?

Och stort grattis till alla som har fått plus! :D

• Imra

Minus på CB idag så nu väntar man bara på att tant röd ska komma..

Tycker jag kan se ett svagt svagt plus men har även lästa att CB brukar kunna lura lite?

Aja, bara ladda om för nästa äl och bim! Lycka till alla! :)

• Imra
    Kontrollfreak skrev 2017-08-16 09:55:37 följande:

Jag har haft samma sak. Mycket symtom, fick ett svagt sträck på cb testa tidigt sen fick jag brunaktig flytning o sen även lite blödning. Gjorde ett vanligt test som visade negativt. Tycker blödningen är förlite för att vara mens men kanske va det det. Mår dock fortfarande väldigt konstigt så tänker ta ett test till när de kommer med posten för att helt utesluta graviditet. Kanske va det bara för tidigt att testa med vanligt test. Frågan är dock vad blödningen berodde på isf. Hur har det gått för dig?

Mensen kunde inte bli mer punktlig.. även att detta bara var vårt andra försök så blir man rätt ledsen asså.. :( aldrig haft sånna känningar som jag haft denna gången så tycker det är så himla lustigt?

Nästa gång ska jag försöka hålla mig från att testa tidigt och ist vänta på bim. Fast tänkte samma denna gången men så himla svårt att låta bli!

Hoppas du får ditt plus snart! :)
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?