• Mayaaaa

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Har bim 30 agusti

Hoppas också på ett plus

• Mayaaaa
    Strawberrybrud skrev 2017-08-17 12:26:50 följande:

Jag tog ett grav test häromdagen som var negativt...

Och igår hade jag sex, fick så jäkla ont när han kom djupt i mig och sen när vi sexat klart var jag helt döende typ! Hade så extremt ont i livmodern hela natten.

Ringde bm idag då min mens varit oregelbunden helt plötsligt och nu detta. Gav henne senaste mens datum och hon sa att jag förmodligen prickade precis på äl, därav smärtan ???? Så nu väntar jag till slutet av månaden & testar mig! Nån mer som väntar mens i slutet av augusti?

Tjena

Jag väntar också min mens slutet av agusti enligt min app så ska jag ha mens den 30 agusti.

O ja har också oregelbunden mens. Den e alltid några dagar sen eller några dagar för tidigt. Inte så att de e veckors mellan rum.

Enligt min mensapp så säger den att jag ska ha ägglosning idag.

Min senaste menscyckel va 30 dagar.

När hade du din ägglossning ?
  • Mayaaaa
    Strawberrybrud skrev 2017-08-17 12:30:07 följande:

Har också bim 30, vi får hoppas tillsammans :)

Håller tummarna för mig och dig.

Skrev det ocksp till dig sen såg ja att du skrev att du också hade mens samtidigt som mig.

Jag har typ inga symtom alls förutom att jag är lite öm om bröstet vid sidorna.

Funderar på om jag kanske inte hade någon ägglossning denna månad eftersom jag inte känt av något alls.
  • Mayaaaa
    trueblood93 skrev 2017-08-17 20:16:17 följande:

En till bild.. be honest! : )

Jag ser ett sträck utan att anstränga mig

GRATTIS :)
  • Mayaaaa
    Strawberrybrud skrev 2017-08-17 21:50:29 följande:

Du borde ha äl typ nu om du väntar mens 30? ??

Ja, enligt appen ska jag ha mens nu.

Men min mens har blivit regelbunden. Så jag vet inte om min mens kommer i tid eller om den är sen.

De senaste månaderna har den kommit olika hela tiden.

Så jag vet inte hur jag ska veta. Just nu bor jag i utomlands så vet inte riktigt vad ägglossningstest heter.

Men får se till o ta reda om jag inte blir gravid denna månad.
  • Mayaaaa

Heej flickoor

Måste ställa en fråga.

Är det bara jag på denna planet som får små ont när jag går vid högra äggstock ? Eööer de känns som högra äggstocken åt det hållet.

Plus ömma bröst sedan en vecka tillbaka ???

Tacksam försvar

• Mayaaaa
    Kontrollfreak skrev 2017-08-27 18:53:24 följande:

Nu verkar jag äntligen fått kläm på det där med ägglossningstest. Skaffade mig en app för att räkna ut ungefär när ägglossningen inträffar. Sen testa några dagar innan, samma tid varje dag (inte morgonurin). Såg ett bra tips om att tejpa upp på ett papper såhär och tycker det ger en tydlig bild. Ville bara dela med mig av detta tips. Det verkar som det bara är för mig att ligga på nu då. :)

Detta hade jag också tänkt att göra nu när jag fick min mens. Så jag satsar på oktober då jag kommer vara bortrest i september.

Kan du tipsa mig vad appen heter som du laddat ner och vilka ägglossningstest du köpte , vilket märke o så.

Sen hur mycket tror du att man ska köpa.

20 stycken ? Haha vilken hemsida.

Ursäka att jag besvärar dig men vill verkligen satsa på en bäbis i oktober. E på mit 4 försök nu :(
  • Mayaaaa
    Kontrollfreak skrev 2017-08-29 19:59:47 följande:

Hej!

Tror appen hette life. Sökte typ på ägglossning o gravid. Jag har köpt mina test på testlagret.se tycker de är bra o prisvärda o snabb leverans. Ja ett 20pack e lika bra tycker jag, det beställde jag. Sen ett packe graviditetstest med . Hoppas detta hjälper dig. Själv väntar jag på att tiden ska gå så man vet om det har tagit sig eller inte.

Tackaar så hemskt mycket för svaret.

Antar att ja också ska beställa därifrån och börja testa de känns som att jag missar ägglossningen varje gång :(
  • Mayaaaa

Fick mens den 28 typ klockan 00:00

Blödde mycket för o vara mig första timmarna.

29 dagen hade jag knappt någon mens på eftermiddagen.

Så jag har blött i mindre än en dag.

Är det normalt att ha mens bara en dag ??

Vill påpeka att jag hade otroligt ömma bröst en och en halv vecka innan mens. Dom kändes ömma och hårda och väldigt knöliga. Men allt försvann när jag fick min mens som varade endast en dag.

Jag är säkert inte gravid för jag fick ju mens i en dag men kan man ha mens bara en dag ??

Vill också säga att jag fick min mens bär den va beräknad att komma.

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?