• AngieSthlm1

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej! här har vi en annan som hoppas. Vi har försökt sedan juli och har nu tajmat in ägglossningen perfekt, men jag inser att det är naivt att hoppas efter att vi endast försökt i en månad. Jag vet att man inte borde tänka så mycket på det och ha en avslappnad inställning men det är så svårt att inte tänka på det för jag hoppas så mycket! 

• AngieSthlm1
    skorpio skrev 2017-08-15 12:14:36 följande:
    Nej jag trodde Inte heller att jag skulle plussa på första försöket Men de Gjorde jag så håller tummarna för dej
    Okej, då är det möjligt iaf :) Jag har märkt att mina bröstvårtor förändrats och visst kan det vara för att jag ska ha mens i helgen, men man vet ju aldrig. Gud vad jag hoppas! Min kille friade i helgen (!!) och vi är verkligen redo för att ge kärlek till en liten :) 
  • AngieSthlm1
    skorpio skrev 2017-08-15 15:23:00 följande:
    MEN wow Grattis va kul bröllop å så hoppas vi på bebis oxå då ja jag känner igen de där, tänkte att alla symptom kunde lika gärna va mens symptom Men ändå lite annorlunda så fattade att jag skulle plussa när jag gjorde mitt test men hade ändå svårt å få in Att jag plussat haha blev några stickor några dar rad för å få in det nu dax å boka bm tid när hade du bim nu igen?
    Tack så mycket! Och grattis till dig! Vad härligt att det gick så snabbt. Hoppas att allt går bra hos bm. Jag har bim på söndag, vill att tiden ska gå fort nu... Vill inte testa innan tisdag typ,  Är ju inställd på att det är menssymptom men jag hoppas såklart ändå. Hur långt gången tror du att du är?
  • AngieSthlm1
    Citrus1991 skrev 2017-08-16 13:08:54 följande:
    Åharregud jag tog ett test precis. Det blir ett litet syskon till min lilla dotter ????
    Grattis! :) Hoppas på plus jag också! :)
  • AngieSthlm1

Hej! Nu kommer en fundering och jag vill verkligen veta vad ni tänker. Jag hoppas att jag är gravid och har BIM på söndag. Jag ska på olika events i veckan. Hade ni undvikit alkohol redan nu? Det är såklart inget problem för mig att göra det, jag kommer nog att göra det, men hur tänker ni? Jag har inte körkort och behöver nog tänka till lite bra anledningar till att jag inte dricker så att jag slipper press från sådana som kanske inser att vi försöker bli med barn... 

• AngieSthlm1
    skorpio skrev 2017-08-16 14:23:07 följande:
    Ja de där e ju inte lätt... som förra skriver, skyll på medicinering typ att du har halsfluss å går på pecelin å typ 4 dar kvar av beh så du vågar ej dricka alkohol , OM du nu inte vill ta ett glas , Vilket jag tror Inte e skadligt än för dej
    Mensen verkar vara på G märkte jag precis. Hade en liten blödning. Så himla himla himla tråkigt. Jag förstår inte hur man ska kunna vara avslappnad och "cool" kring detta när man längtar så mycket :( 
  • AngieSthlm1
    skorpio skrev 2017-08-16 14:49:37 följande:
    Nääää Men du ge inte upp än, om du nu förstås inte börjar vrål blöda, lite kan ju komma ändå trots man e gravid, Annars bara upp å på igen <3
    Tack snälla, just nu är det som en tunn flytning typ och ingen vrålblödning, så jag kanske ska ta ett "chill pill ett tag! Cool
  • AngieSthlm1

Hej! Nu har jag fått mens, snyft! Det är dock efter endast en månads försök, vad trodde jag egentligen...? Jag är väl en "all in" människa som vill att saker ska hända direkt och måste lära mig att detta kan ta tid. Använder ni ägglossningstest för att pricka rätt? Innerst inne är jag orolig för att det inte ska fungera alls och därför blir det så laddat. Jag har dock varit gravid som 17 åring, vilket jag valde att avsluta då jag var så ung och jag hade precis träffat killen (som dessutom visade sig vara fel för mig och ganska elak) . Nu är jag 32 och hoppas att fertiliteten är okej iaf. Det känns skönt att denna grupp är för jag vill inte berätta för vänner och familj att vi försöker bli med barn. Ha en fin dag  :) 

• AngieSthlm1
    skorpio skrev 2017-08-18 13:52:07 följande:
    Men oj tråkigt , men som sagt, många försöker upp till 1 år innan de plussar, så helt olika , slumpen, ren tur osv , så tänk inte på din abort i ungdomen, Den påverkar inte ! Du e ännu ung å de kommer Gå bra <3 jag har Aldrig kört med äl tester, jag sexar från mens fram till ett par dar Efter äl , (varannan dag) Och plus på äl dagen ,, haft regelbundens mens å allt så inte haft problem så sett å vet när jag har äl ! Nej de e jobbigt Om folk vet runt om då jag kan tänka mig man lätt blir besviken att de ej plussat på en ggr å alla frågor kan jag tänka mej, Sen e det nog bra Att ha en man e trygg med å kan bolla när de ej gått för den månaden kanske ? vi finns här på fl
    Tack snälla för dina varma ord. Du har rätt, det kan ju verkligen ta sin tid så jag ska försöka ha is i magen så länge :) Som tur är har jag världens bästa fästman så jag har verkligen ett fint stöd. Hur mår du i din graviditet? Fint hoppas jag!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?