hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Hoppar med här :)
BIM 14/8. Andra försöket. Vi har två barn var sen tidigare så varannan vecka är det underbart kaos här hemma & varannan knäpptyst. Hoppas SÅ att det tagit sig nu!
Hoppar med här :)
BIM 14/8. Andra försöket. Vi har två barn var sen tidigare så varannan vecka är det underbart kaos här hemma & varannan knäpptyst. Hoppas SÅ att det tagit sig nu!
Herregud vad jag testar & letar symptom! Blir helt trött på mig själv då jag egentligen vet att det är förtidigt för både plus & känningar. Inte varit såhär hispig de andra gångerna. Måste va åldern ????????
Herregud vad jag testar & letar symptom! Blir helt trött på mig själv då jag egentligen vet att det är förtidigt för både plus & känningar. Inte varit såhär hispig de andra gångerna. Måste va åldern ????????
Idag har jag min mage varit extremt svullen. Tränar varje dag men den är ändå sjukt uppblåst. Har även varit konstigt fisig idag av någon anledning (haha). Tror dock att huvudvärken är för jag börjar bli förkyld, känner mig riktigt hängig och trött. Vågar inte ta Kan Jang som oftast bromsat en eventuell förkylning tidigare. Någon som vet om en liten hutt skulle kunna påverka såhär tidigt (4 veckor sedan mens)?
Har för övrigt BIM idag, inget än så länge!
Kissa på Stickan i morse Bim-4 , vet ej om jag fått in bilderna klokt ! Ser ni nå ?
Kul o kunna följas åt! Grattis till er som lyckats. Jag fick mensen igår.... men bara att försöka nästa gång. Vad är era bäst tips? :)
Är du på Bim-4 idag? Då hinner du ännu plussa spännande
BIM -2, fortfarande negativt. Tralalalaaa man tänker ju inte på nå annat hah
BIM och varken mens eller plus... :/
BIM +2 & neg på cb digital. Kom då mensjäkel.. :/