• Hjärtat80

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej! Hoppat in här! BIM 25/8. Är på äl +4 idag och har under em fått världens ilningar i brösten samt mensvärk till och från.???? Vi har 2 barn sen innan som är 7 och 8,5 så detta kan bli en liten sladdis. ????
    Första barnet är IVF pga endometrios men andra är naturlig så jag hoppas verkligen att det ska funka naturligt även nu. Detta är andra försöksmånaden.

• Hjärtat80
    skorpio skrev 2017-08-12 20:57:39 följande:
    Å härligt hoppas de går bra å blir ett plus
    Tack ??
  • Hjärtat80
    Bean skrev 2017-08-12 21:47:28 följande:
    Tack ?? Ska köpa ett digitalt test i morgon och se vad de visar ??
    Har du testat än? :)
  • Hjärtat80
    Bean skrev 2017-08-13 13:21:51 följande:
    Hjärtat80 skrev 2017-08-13 12:36:56 följande:

Har du testat än? :)

Nu har jag testat och det var positivt :D
    Men åh, grattis :)
  • Hjärtat80
    skorpio skrev 2017-08-12 20:45:16 följande:
    ostarihavet skrev 2017-08-12 19:20:58 följande:

Hoppar in! Bim om en vecka. Detta är Spök antar jag? Låna mig gärna era ögon!

Alltså ja jag tycker kanske mig se ett jätte svagt ocå , men testa närmre bim , stå ut till iallafall bim-4
    Har du testat igen?
  • Hjärtat80

Asså, jag blir snart tokig. Har så ont i brösten med ilningar och värk som kommer och går. (På utsidan mot armhålan och bröstvårtorna.) Även mensvärk som oxå kommer och går. Tänk om det är nåt! Det är jobbigt när man så gärna vill och ändå ska försöka att inte tänka på det..... Hur har det ni andra med symtom?

• Hjärtat80

Jag är nu ca 1 vecka efter äl. Har haft lite mensvärk som kommit och gått. Igår hade vi sex men fick avbryta pga ömhet och idag har jag ont/öm hela tiden. Ngn som varit med om liknande?

• Hjärtat80
    Eliluc skrev 2017-08-14 13:05:31 följande:
    Jag har varit öm , men inte så långt efter , detta var väl kanske 1-2 dagar efter äl , så kanske inte alls var samma ? : - )
    Inte konstant ont i magen längre, bara då och få som tidigare. Dock blir jag tokig på brösten som ilar och fryser typ hela tiden. ????
  • Hjärtat80
    Juustmee skrev 2017-08-14 20:03:31 följande:

Hej! Får man vara med här?

Bim 22/8 el 23/8

Blir nästan tokig på alla symptom. Hade förmodligen äl den 7/ 8 eller 8/8 bara någon dag efter började en molvärk (känns som små sammandragningar) som har hållt i sig varje dag sen dess. Var in till jourmottagningen igår pga att jag kissar super ofta och kissade blod (rosa på pappret) i lördags. De hittade pyttelite vita blodkroppar, så dom satte in behandling. Har även en förhöjd temp som varierar mellan 37,1- 37,3 min normala temp är 36,4. Mår lite små illa och vill kräkas ibland spänner även lite och sticker i brösten, samt yrsel.Herregud tror jag håller på att bli knäpp. Beror detta på uvi eller tidiga tecken? Vad tror ni? Har tagit test som visar neg (är ju väldigt tidigt dock) är det någons som haft liknande ?Förlåt om det blev ett rörigt och långt inlägg.

Jag fick ett yrselanfall idag och jag funderade på om det kunde va ett tecken. Men det kan det kanske :) Sticker/ilar/frossar i brösten och molvärk till och från. Har känt mig lite lustig idag, kan inte riktigt sätta ord på det.... Vill så gärna men är så rädd för att det ska va falska symtom :( Hade äl 4 dagar tidigare än beräknat denna månad så om jag ska gå efter det borde jag ha BIM om 1 vecka. Nervös är bara förnamnet :/

Håller tummarna för oss :)
  • Hjärtat80
    Vendelay skrev 2017-08-14 20:14:01 följande:

Jag är gärna med här i tråden????

Har bim 22/8 och känner ibland att det sticker till i livmodern, att brösten spänner och att jag mår illa.

Tror det är inbillning, vi har försökt sedan april och eftersom första barnet blev till på första försöket hade vi ställt in oss på att det skulle gå snabbt nu också. Varje månad har jag alltså "känt symtom".

Är löjligt nervös för att det inte ska gå. Första barnet föddes med snitt så jag är rädd att det finns ärrvävnad som försvårar, vet inte ens om det är möjligt men jag oroar mig i alla fall... Fick ett missfall vid en oplanerad graviditet kring årsskiftet så jag ska ju kunna bli gravid trots allt! :)

Typ när jag har BIM då! Spännande :) Kan man få ärrbildning efter kejsarsnitt som kan försvåra en graviditet? Det hade jag ingen aning om.... Hoppas inte det påverkar oss (hade snitt på andra).

Vi får hålla tummarna för att symtomen är riktiga.
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?