• Citrus1991

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej hej följt tråden i några dagar nu och känner att jag vill dela med mig???? misstänker graviditet och har bim runt den 18. Mår illa på kvällarna, brösten har vuxit som tusan (3 cm runt om sen den 6/8) anar större vårtgårdar och kanske är de mörkare haha. Är sjukt trött och vart nedstämd de senaste 2 dagarna. Kan det vara premenstruella symptom och enbart inbillning eller inte haha. Kanske snart dags att testa sig.

• Citrus1991
    skorpio skrev 2017-08-15 20:21:09 följande:

Ojda vuxit så pass haha ja låter ju som se kan va nå på G faktiskt

Åharregud jag tog ett test precis. Det blir ett litet syskon till min lilla dotter ????

• Citrus1991
    AngieSthlm1 skrev 2017-08-16 14:28:43 följande:

Mensen verkar vara på G märkte jag precis. Hade en liten blödning. Så himla himla himla tråkigt. Jag förstår inte hur man ska kunna vara avslappnad och "cool" kring detta när man längtar så mycket :( 

Så var det när vi försökte med nr 1. Jag blev verkligen helt knäpp då, det tog upp all min tid. Det gick så långt att jag var tvungen att lägga av med det. Hittade ett ord ( låter konstigt jag vet haha) som jag alltid sa högt flera gånger när dessa tankar kom upp och även i tankarna så gjorde jag små visor om ordet "knäckebröd" haha. Första bästa ordet jag kom på. Men det funkade konstigt nog att tränga undan de andra tankarna med.

Denna gången var det inte planerat utan vi körde avbrutet samlag med tanken att det kan hände eller så gör det inte det.

Ja önskar dig all lycka till.
  • Citrus1991
    trueblood93 skrev 2017-08-17 20:06:35 följande:

Hej! Fick detta idag,mitt på dagen. Höll mig ca 5 timmar och testade. Beräknat att få mens imorgon. Är så fundersam. Förväntar mig att den ska komma imorgon så man inte blir besviken. Men detta visade stickan. Vas tycker ni? Ska ta ett CB tidigt test på morgonurinet imorgon om inte mensen råkar komma då...

Jag ser absolut???? typ så lite syntes det när jag var gravid med dottern? Grattis.
  • Citrus1991

Blir tokig på alla frågetecken när det egentligen skall vara massa glada gubbar. Haha.

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?