Inlägg från: Strawberrybrud |Visa alla inlägg
  • Strawberrybrud

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej allihopa!

Jag hoppar gärna in här! Har en son född -15 och hoppas på ett syskon -18! Vill gärna plussa så snabbt som möjligt självklart.

Har alltid haft typ strax mer än en månad i menscykel. Alltså om jag fått mens 9 april kom den ofta ca 12 maj osv!

Hade mens 12 juli (brukar ha ca 5 dagar). Sen fick jag blödning i 3 dagar, dock inte jätte riklig men menslik 30 juli. Tog ett negativt gravtest nu ca bim-4, ett vanligt test från apoteket, inget tidigt clearblue..

Väntar mens typ imorgon om jag ska följa min vanliga cykel och ana att den blödningen i slutet av juli bara var nån knäpp mellanvlödning?

Är jättesvullen om magen.... vad kan detta vara? Nån som känner igen?

• Strawberrybrud

Jag tog ett grav test häromdagen som var negativt...

Och igår hade jag sex, fick så jäkla ont när han kom djupt i mig och sen när vi sexat klart var jag helt döende typ! Hade så extremt ont i livmodern hela natten.

Ringde bm idag då min mens varit oregelbunden helt plötsligt och nu detta. Gav henne senaste mens datum och hon sa att jag förmodligen prickade precis på äl, därav smärtan ???? Så nu väntar jag till slutet av månaden & testar mig! Nån mer som väntar mens i slutet av augusti?

• Strawberrybrud
    Mayaaaa skrev 2017-08-16 00:33:22 följande:

Har bim 30 agusti

Hoppas också på ett plus

Har också bim 30, vi får hoppas tillsammans :)
  • Strawberrybrud
    Mayaaaa skrev 2017-08-17 19:56:20 följande:

Håller tummarna för mig och dig.

Skrev det ocksp till dig sen såg ja att du skrev att du också hade mens samtidigt som mig.

Jag har typ inga symtom alls förutom att jag är lite öm om bröstet vid sidorna.

Funderar på om jag kanske inte hade någon ägglossning denna månad eftersom jag inte känt av något alls.

Du borde ha äl typ nu om du väntar mens 30? ??
  • Strawberrybrud

Hade sex i onsdags... fick sååå jäkla ont! Prata med BM och hon trodde jag prickade äl, därför smärtan.

Idag har jag molvärk och sticker lite i tjejmagen... någon som känt såhär och varit gravid?

• Strawberrybrud
    solange1992 skrev 2017-08-21 17:51:18 följande:

Hej :) 

Hoppas det är ok att jag ansluter mig här! Har BIM den 30 Augusti. 

Vi började försöka i Juni Plussade i mitten av Juli men Fick MF i slutet av Juli 5+4. Dock började vi köra på direkt igen ;).  Hade ägglossning för 7 dagar sedan och börjat känna illamående... Men får se kanske bara är önsketänkande / inbillning :/ 

Vi har BIM samma dag! ????????????
  • Strawberrybrud
    solange1992 skrev 2017-08-22 15:25:40 följande:

Åh spännande! Dagarna bara sniglar fram.... men ska försöka hålla mig till efter bim iallafall. Är det ett första?

Ja dagarna går sakta men vi får stå ut tillsammans :)

Andra, har en son på 2 år så ett syskon är mkt efterlängtat men de går segt... själv då??

Haft sån molvärk i ljumsken ikväll... känns så konstigt i tjejmagen.. nått måste va fel känns de som...
  • Strawberrybrud
    Katten18 skrev 2017-08-23 06:50:17 följande:

Hade ägglossning i helgen och sen igårmorse har jag haft ilningar och lite molvärk i magen, har tom ilat i ryggen på vä sida. Kunde knappt sova igår för all fokus låg på ilningen i ryggen jag kände.

Inget jag känt tidigare före BIM, någon annan som känt sådär? Vad kan det vara?

9e försöket nu.. har BIM 2/9.

Har också haft så efter äl! Hade molvärn som kom o gick en vecka typ..
  • Strawberrybrud
    solange1992 skrev 2017-08-22 21:45:21 följande:

Har en son på 6 år så det känns som vi ska skaffa första igen ????.

Kan ju vara ett tecken på att det tagit sig ? :) Jag går och inbillar mig att jag är illamående. Är sån skillnad denna gången! med sonen bara hände det och oplanerat ( väldigt efterlängtad ändå) och hunnit gå 10 veckor innam jag märkte det.Nu vill vi så mycket båda två så jag känner mig nästan lite besatt.. blev så glad nu sist när det tog sig första försöket men den lyckan blev ju kortvarig :/ Så nu längtar jag jättemycket efter bim och att testa samtidigt som jag är livrädd att det ska vara positivt för då kommer jag oroa mig konstant i 8 veckor till.. kan tillägga att jag varit gravid 5 gånger och har 1 barn :)

Ursäkta mitt långa ätliga ostrukturerade inlägg :)

Vet faktiskt inte... när denna molvärken vilar sig så har jag inga symptom alls :)

Mitt första var också oplanerat men jah märkte det bara för att jag blev åksjuk en gång, Annars hade jag inga symptom alls men det var ju tidigt det med :)

Ja blir jobbigt nu nästan när man så gärna vill så går det liksom inte..

Usch jag beklagar!! :( Jag håller verkligen tummarna för dig denna gången! När hade du äl?

Jag har bara varit gravid en gång jag, känns som ja har svårt för att bli de tyvärr :/
  • Strawberrybrud
    skorpio skrev 2017-08-23 09:17:28 följande:

Jag hade så från äl å plussa sen , bim-4

Va hade du för symptom innan du plussa?! :)
  • Strawberrybrud
    skorpio skrev 2017-08-23 13:01:02 följande:

Molvärk hela tiden, lite högre kropps temp, ömmande bröst, lätt illamående på FM, trött som tusan

Har haft molvärk som kommer och går sen äl typ.... hoppas det är ett tecken :)
  • Strawberrybrud
    solange1992 skrev 2017-08-23 14:44:33 följande:

14-15 däremellan hade jag äl du? :)

Tror jag hade mellan 14-17 nån gång! Har haft noll koll på äl nu då mensen helt plötsligt blev oregelbunden i juli. Men hoppas att jag prickade den ändå för var svullen om magen 14, sen den 16 fick jag skitont vid sex... så hoppas det var då :)
  • Strawberrybrud
    Eliluc skrev 2017-11-04 08:27:01 följande:

Hej alla !! Hur har det gått för alla ? Hur mår ni ?! ????

Jag plussade idag!!!!!!
  • Strawberrybrud
    Eliluc skrev 2017-11-04 08:47:03 följande:

Men gud vad roligt : - D Grattis!!!!!!!

Tack!!! : D är sååå glad! Bara de inte är ett falskt positivt ;/ tog ett cb early idag (bim-2)

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?