• solange1992

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej :) 
    Hoppas det är ok att jag ansluter mig här! Har BIM den 30 Augusti. 
    Vi började försöka i Juni Plussade i mitten av Juli men Fick MF i slutet av Juli 5+4. Dock började vi köra på direkt igen ;).  Hade ägglossning för 7 dagar sedan och börjat känna illamående... Men får se kanske bara är önsketänkande / inbillning :/ 

• solange1992
    Strawberrybrud skrev 2017-08-21 19:57:58 följande:

Vi har BIM samma dag! ????????????

Åh spännande! Dagarna bara sniglar fram.... men ska försöka hålla mig till efter bim iallafall. Är det ett första?
  • solange1992
    Strawberrybrud skrev 2017-08-22 21:16:17 följande:

Ja dagarna går sakta men vi får stå ut tillsammans :)

Andra, har en son på 2 år så ett syskon är mkt efterlängtat men de går segt... själv då??

Haft sån molvärk i ljumsken ikväll... känns så konstigt i tjejmagen.. nått måste va fel känns de som...

Har en son på 6 år så det känns som vi ska skaffa första igen ????.

Kan ju vara ett tecken på att det tagit sig ? :) Jag går och inbillar mig att jag är illamående. Är sån skillnad denna gången! med sonen bara hände det och oplanerat ( väldigt efterlängtad ändå) och hunnit gå 10 veckor innam jag märkte det.Nu vill vi så mycket båda två så jag känner mig nästan lite besatt.. blev så glad nu sist när det tog sig första försöket men den lyckan blev ju kortvarig :/ Så nu längtar jag jättemycket efter bim och att testa samtidigt som jag är livrädd att det ska vara positivt för då kommer jag oroa mig konstant i 8 veckor till.. kan tillägga att jag varit gravid 5 gånger och har 1 barn :)

Ursäkta mitt långa ätliga ostrukturerade inlägg :)
  • solange1992
    Strawberrybrud skrev 2017-08-23 08:19:32 följande:

Vet faktiskt inte... när denna molvärken vilar sig så har jag inga symptom alls :)

Mitt första var också oplanerat men jah märkte det bara för att jag blev åksjuk en gång, Annars hade jag inga symptom alls men det var ju tidigt det med :)

Ja blir jobbigt nu nästan när man så gärna vill så går det liksom inte..

Usch jag beklagar!! :( Jag håller verkligen tummarna för dig denna gången! När hade du äl?

Jag har bara varit gravid en gång jag, känns som ja har svårt för att bli de tyvärr :/

14-15 däremellan hade jag äl du? :)
  • solange1992

Blir tokig av väntan mår illa som tusan emellanåt och har ont i brösten. Är dock ändå beredd på ett minus, så rädd för att bli besviken... :/

• solange1992

Blir tokig av väntan mår illa som tusan emellanåt och har ont i brösten. Är dock ändå beredd på ett minus, så rädd för att bli besviken... :/

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?