Imra skrev 2017-08-08 11:45:41 följande:
Hoppar in i denna tråden! :)
Vi är inne på 2:a försöket, hade äl den 2/8 och har bim den 16/8.
Har små känningar i tjejmagen, men hade det förra gången också och det blev inget plus. Så känns som det är inbillning.
Men har även lätt ömma bröst.
Har sagt till mig själv att jag inte ska gå runt och känna och hoppas, men så svårt att låta bli! ;)
Ja förstår dig precis. Känner på mina bröst stup i kvarten. Tycker jag har lite känningar i magen, mår illa ibland o förut på maxi blev jag jätteyr trots att jag satt ner. Igår när vi hade haft sex blödde jag även lite vilket jag såklart googlade på o fick fram svaret att man kan vara lite extra känslig i livmodertappen o skör liksom.. haha man vänder o vrider på allt. Tror jag hade äl runt den 28 så borde ha bim någon gång efter helgen. Ändå testar jagvarje dag för jag kan imte låta bli hihi. Vet att det är förtidigt att se men vill ju så gärna se ett litet svagt sträck. Tur att jag köpte storpack på testlagret. Så kul o följa alla här, hoppas vi plussar allihop.
skorpio skrev 2017-08-08 21:32:05 följande:
Vill oxå göra test , kan inte tänka på annat! Blev medbjuden på fest i helgen , Ee hmm alltså tror vi ej hinner å har tid :-O :p Hahaha va säger man, liksom, vill ju plussa i helgen helst Hahaha
Ja det e lite knivigt det där när man liksom inte vill berätta men man helt plötsligt inte vill dricka ngt. Då börjar folk misstänka direkt haha