• carrolinea

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hallå!

Får man hoppa med här! Skulle ha mens i tisdags men den har inte dykt upp.. och tycker ju testerna borde visa mer om de är positiva

• carrolinea
    Eliluc skrev 2017-08-31 15:36:40 följande:

Klart du får ! Välkommen

Tack :) får se vad som händer med testerna :)
  • carrolinea

Åh vet inte om jag vågar säga tack :)

Jag var gravid i december och de testet visade mindre så kanske vågar tro på detta :)

• carrolinea
    Kontrollfreak skrev 2017-08-31 20:06:16 följande:

Jag ser också ett sträck på det nedre :). Ta test imorgon igen med morgonurinen. Håller tummarna!

Blev inget test idag, tänkte vänta någon mer dag. Men jämförde två test ett som jag testat positivt med förut och jag tycker att detta är starkare :)
  • carrolinea
    Thisdream skrev 2017-09-08 00:03:31 följande:

Har försökt med nr 2 i över ett år om man räknar med mitt utomkveds. Nu är vi utomlands och skulle skippa denna månaden men de visade sig att denna månaden behagade inte mensen dyka upp . Tog ett test här nere på Bim-1 men de visade ingenting.. Men när jag kollade på de senare visade de då svagt två sträck men vågade inte lita på de eftersom de va utom tiden . Testade på Bim och mkt riktigt, inom tiden kom de ett andra sträck *lycklig* . Plussade Bim-5 med första barnet och på Bim med denna.. nu hoppas att ärtan vill stanna kvar och att den sitter på rätt plats... Hade inga symptom alls denna månaden så trodde inte detta. Enda jag kände va halsbränna men de trodde jag berodde på all god stark. Mat.. hahaha

Grattis :) du från hänga med i majtråden :)
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?